וכמובן שאלך לבחור את המעומדים שהכי מתאימים לי,
ככה בחרתי את המועמדים שאני תומך בהם;
בשלב הראשון ניפיתי את כל מי שהיה אי פעם בכנסת או בתפקיד ציבורי שאינני מרוצה מתיפקודו.
בשלב השני סימנתי לעצמי את אלו שאני כן מרוצה מהם ואני רוצה שימשיכו בכנסת (היו שניים כאלו)
לאחר מכן, הוספתי את הערביה אנט חאסכייה אני רוצה יצוג של המגזר במפלגה שלי.
הורדתי את כל מי שיש לו פנים של עסקן\קומבינטור לפי תחושות הבטן שלי.
הורדתי את כל המתלהמים (מחר נעלה להר הבית! - בחייאת ראבק?) ואלו שעפים על עצמם (כבר 20 אלף מצביעים עבורי! - סבבה אז אתה לא צריך את הקול שלי)
הורדתי את כל בעלי הכיפה הגדולה\נשים עם כיסוי ראש.
זהו, נשארתי עם צעירים אדיאליסטים.
בחרתי לעצמי את אלו שיש להם מוטיבציה לשנות, ללא כל התיחסות להשכלה או לניסיון שלהם.
אלך מאוחר יותר לשלשל את הפתק לקלפי.
בתקווה שתהיה רשימה של צעירים אוהבי הארץ, לא מתלהמים, לא גזענים, יודעים לדבר ולהסביר ומאמינים בצדקת הדרך יותר מצדקת הכסף.
שיהיה בהצלחה לבית היהודי.

