שעדיין נשאלת על ידי חלק מהבחורות שפונות אלי כאן,
אז... התשובה היא שאני בעצמי כבר לא יודע מה אני עושה כאן.
נראה לי שאני כאן מתוך הרגל לכתוב בבלוג ולעקוב אחרי ידידות שכותבות כאן.
הגעתי לכאן על ידי בחורה שהכרתי בכלל בפייסבוק (שולטת) שרשמה את היוזר הזה למעני והספיקה להתחתן ולהכנס להריון מאז. (שמח בשבילה!)
נשארתי כאן מכל מיני סיבות, אחת מהן בכדי לשמור על "ידידה טובה" (חשבתי כך) שלא תסתבך, היא גמלה לי על הרצון להיות שם בשבילה בצורה היפה ביותר שאפשר.
נדמה לי שרוב הבחירות שלי הן תוצאה של החלטות שקולות בד"כ, אך לא כך הדבר.
רוב הדברים שאני "בוחר" הם גם תוצר של הרגלים, אף שחלק מההרגלים נדמים לי כחסרי חשיבות כמו להיות בכלוב, נראה שלתוצאה המצטברת יש השפעה בסופו של דבר.
התרגלתי לקרוא אתכן ולצאת למסיבות של "הקהילה" מידי פעם, להכיר בחורות חדשות (לפעמים אתן מחליטות להיות וניליות בשבילי - תודה לאל) ולצחוק הרבה.
אולי זה כוחו של הרגל, מה שבטוח זה שהסיבות האלה מספיקות לי כדי להשאר.

