לפני 11 שנים. יום רביעי, 4 במרץ 2015 בשעה 13:14
קרעתי לעצמי את הרגליים היום באימון בחדר הכושר,
מה לא עשיתי... סקוואטים, דדליפט, מכרעים ומכונות.
למתקן האחרון הגעתי כבר צולע וגמור לחלוטין.
התיישבתי על המתקן והמתקן תקוע, לא עובד, לרגע שמחתי מהפטור והתרוץ שהעולם סיפק לי כדי שאוכל להפסיק להתעלל בעצמי.
השמחה לא נמשכה יותר מכמה מאיות השניה, כי אלוהים יודע מאיפה קפץ עלי אחד מהחבר'ה שלי במכון;
בחור ענק 2 על 2 ומטוב ליבו אמר "רז אחי, בוא אני אסדר לך את המכשיר, מרים לי חצי מהמכשיר ביד אחת ומסדר את הכבל שנתפס עם היד השניה, הנה לך נסה עכשיו"
בחייאת ראבק?!?!?! נראה לך?!? היה לי פטור!!!!!
מה עכשיו? אני לא אעשה? לא נעים....
עם רגליים רועדות ולב שבור עשיתי עוד שלושה סטים.... :)
בסופו של דבר, בקושי ירדתי את המדרגות למלתחות ואת כל הדרך הביתה עשיתי בצליעה.
עולם אכזר!

