אתמול בשעת ערב מאוחרת פונה אלי בפייסבוק א', בשונה מ-א' מבית הנשיא, א' הזאת היתה בת הזוג שלי תקופה קצרה לפני כ- 20 שנה עוד כשהיינו מאד צעירים.
א' התחתנה בגיל מוקדם, גיל 22, שם כבר ניתקתי עימה את הקשר, מסתבר שבגילה הצעיר כבר הספיקה להביא ארבעה ילדים לעולם.
שאלתי אותה; מה שלום מערכת היחסים שלה? איך העולם מיטיב עימה? וזאת כדי לנסות ולהבין את פשר הפניה שלה אלי, היא ענתה שהיא בזוגיות מאושרת והכל טוב.
השאלה הראשונה שהיא שאלה אותי אחרי שעידכנה אותי במספר הילדים שלה בגיליהם, בשמותיהם ובכך שאין בלתם,
היתה "נו? עבר לך הקטע שאתה לא רוצה להתחתן ולא רוצה להביא ילדים לעולם?"
כאשר עניתי לה שאני עדיין רווק, חופשי ומאושר וממש לא עבר לי, עלה חרון אפה עלי.
שאלתי אותה; למה את כועסת עלי? מה מפריע לך? היא רק ענתה שלא אוכל להבין אותה.
שם בערך נגמרה השיחה ההזויה הזאת.
האפשרויות הלוגיות:
א. היא לא באמת בזוגיות מאושרת והיא בודקת אופציות עתידיות.
ב. היא מעוניינת להכיר לי מישהי רצינית, ולא עשה לה טוב לדעת שאני עדיין לא רציני.
ג. השעמום הורג, מה שלא מסביר למה היא כל כך כעסה כשהבינה שאני עדיין לא רציני עם בחורות.
רעיונות נוספים? SHOOT

