הבוקר לפני שיצאתי לחוף הים העלתי פוסט על ביבי לפייסבוק הפרטי שלי, הפוסט קיבל המון לייקים ושיתופים ופתאום קיבלתי עשרות הצעות חברות מאנשים שאינני מכיר.
אך לא זה מה שאני רוצה לספר לכם, לפני כשעה התקשר אלי חבר וסיפרתי לו על הפוסט שהעלתי, והוא בלי לחשוב אומר:
--ביבי הזה! לא עשה כלום!
וואלה? 6 שנים ולא עשה כלום?
-- ולא רק שהוא לא עשה כלום! גם כולם בעולם ובמיוחד בארה"ב שונאים אותנו בגללו!
באמת? ומה אתה אומר על הנאום שלו בקונגרס?
-- חרא נאום, האולם היה ריק, אף אחד לא רצה לבוא לשמוע אותו!
אז הוא נכשל לדעתך בהכל?
-- כן בענק!
אז ארה"ב שונאים אותנו לדעתך? למה?
-- כי יש שם אוטוטו רוב מוסלמי! המוסלמים שולטים שם אתה לא רואה?!
ואיפה קראת את זה?
-- הכל מפורסם בעיתונים! לא מחביאים מאיתנו כלום!
וואלה, ואם אספר לך שדווקא יש תמיכה חסרת תקדים בישראל בקרב הציבור האמריקאי? (שולח לו קישור)
-- איך זה יכול להיות? הרי יש אוטוטו רוב של מוסלמים בארה"ב!
אתה טועה, אני לא יודע איפה אתה קורא את החדשות שלך אבל... אחוז המוסלמים בארה"ב הינו 0.6, הנה תראה כאן :
-- לא יעזור לך כלום! ביבי נכשל! אף אחד לא רצה להגיע לנאום שלו בקונגרס!
יכול להיות שמטעים אותך שוב? (שולח לו) אולי תעזור לי להבין ותסביר לי? אולי תצליח לשכנע אותי להצביע לשמאל.
-- בדיור!
בדיור? איך בדיוק? מי שהיה לפניו עצר את הבניה, לא הוא! יש מעל 50,000 התחלות בניה רק השנה אתה יודע שבניה לוקחת זמן, עניין של היצע וביקוש, אנחנו בשיא של בניה של 16 שנה.(שולח קישור)
--במחירים שעלו!
ובכל שאר המדינות המחירים לא עלו? זאת עליה גלובלית! יש לנו משק קטן ושוק חסר תחרות, בנט מרגע כניסתו לתפקיד מנסה להלחם ביוקר המחיה ולפי הלמ"ס יש ירידה של 5.5%, כזה רע?
--טוב רז אל תעצבן אותי! אני בוחר בכחלון רק בגלל הרפורמה שהוא עשה בסלולר!
אה, הרפורמה שאריאל אטיאס מש"ס עשה והוא חתום עליה?
--רז אל תעלה לי על העצבים!! אני שונא דתיים!! לא ש"ס ולא בטיח! רק כחלון עשה את הרפורמה!
אתה בטוח? תן מבט בזה:
--טוב רז לך תזדיין, לא בא לי להמשיך לדבר איתך!
אני, אני בכלל בוחר בבנט :)

