לפני שנתיים בערך, היה לי ויכוח משעשע עם אייזיס (כיום selene of the moon)
התווכחנו אם אני יכול לגרום "לשולטת" שבחוג החברות שלה לחשוב שהיא דלוקה עליה ורוצה להיות הנשלטת שלה.
מאד פשוט לדעתי, וכך היה, גרמתי לה להיות בטוחה בכך שאייזיס רוצה להיות הנשלטת שלה ופשוט מפחדת להודות בכך.
מאותו רגע ואילך במשך חודש שלם אותה שולטת ניסתה לפתות אותה בשלל דרכים, למשל;
אני יודעת שאת נשלטת בתוכך.
אז מה אם את לא לסבית.
יהיה לנו כיף, רק תצייתי לי.
מבטיחה להיות עדינה איתך וכד'
מבחינתי, היה די משעשע לשמוע את אייזיס מתלוננת לי חודש שלם על כך שאותה שולטת מנסה לעשות ממנה נשלטת שלה.
מיותר לציין שהיא לא הצליחה ואייזיס נשארה נאמנה לדרך שלה.
אתם תוהים למה אני מספר לכם את זה עכשיו באיחור של שנתיים?
א. אותה שולטת כבר לא גולשת כאן.
ב. אייזיס החליטה שהגיע הזמן להתנקם בי, אז אני צופה פגיעה רק לא יודע ממי ומתי בדיוק.
לתשומת לבכם.
כמובן, אם אתם תומכים בגוש הימין רוצו למלא את חובתכם האזרחית!
אם אתם בגוש השמאל יש לכם פטור, תמשיכו לעשות מה שאתם עושים ועזבו שטויות כמו לבחור לכנסת :)

