אם יש משהו שהתקשורת שלנו טובה בו במיוחד זה לייצר חדשות, כאלו שלא מתקיימות עד הרגע שכותבים עליהן.
מעשה בכתבה שפורסמה בגלובס וב -NRG בשעות הבוקר.
נכנסתי לכתבה הבאה: מיד אחרי שפורסמה.
שם נכתב על חשבון טוויטר וקבוצת פייסבוק אשר בהם אלפי חברים ושקיימת התארגנות הקוראת להפסיק לתרום לישובי הדרום כיוון שהם הצביעו לליכוד.
אז חיפשתי אותם בטוויטר ולא מצאתי, הלכתי לחפש בפייסבוק ומצאתי קבוצה עם 2 אנשים.
כשעשיתי ריפרש 5 שניות לאחר מכן היו שם כבר 6 אנשים.
תוכלו לראות בכתבה תגובה שהגבתי דרך הפייסבוק שלי בה תהיתי האם הכתבה אמיתית בכלל.
כל דקה נוספו עשרות אנשים לקבוצה, ונראה היה שהיא "תופסת תאוצה".
מהנסיון שלי רוב הלייקים בקבוצה על פי מהירות ההתחברות אליה הם לייקים שנקנו בכסף (באיביי אפשר לקנות 1000 לייקים בדולר)
כמובן שלא תוכלו לראות מי עשה לייק לקבוצה.
עוד אנשים שמו לב לעניין, ואחרי מספר שעות הכתבה עודכנה שרק אחרי פירסום הכתבה נוצרה הקבוצה, אם כך על מה היתה הכתבה הראשונית?
לפי עדכון הכתבה, אלו היו סטטוסים מפוזרים ברשת אשר קיבלו שיתופים רבים (עוד בולשיט עיתונאי) מה שלא נכתב לפני, בוודאות.
הנה, ככה התקשורת יוצרת לכם מציאות (או חדשות ומציאות), מציאות שלילית האומרת לכם לא לעזור לחלשים כי הם חושבים שונה מכם.
עיצוב דעת קהל בצורה שלילית, היו רעים, היו חמדנים, לא חושבים כמוכם? מות ימותו.
פלורליזם שמאלני במיטבו.

