לפני 11 שנים. יום חמישי, 26 במרץ 2015 בשעה 14:25
לראות מישהי שהיתה יזיזה שלי לפני שנה וחצי מסתובבת עם תינוק...
המחשבות היחידות שעברו לי בראש;
שלי!? יכול להיות??!?!
לאאאאאאאאא, אין סיכוי...!
תכלס אם היה סיכוי שהיה שלי הבחורה הייתה תובעת ממני לא רק הכרה באבהות אלא גם באימהות! :)

