מעל שבוע היא לא עוזבת, חופרת כמו שרק היא יודעת, נותנת בי את אותותיה לאט ובטוח ומחכה לרגע הנכון.
הורסת לי את התאוריה שאחרי 4-5 ימים גג היא מרימה ידיים (שתתבייש לה!) ואז נעלמת מבלי שוב.
שבוע היא לוקחת לי את כל הכוחות! בגללה! אני מרגיש עיפות בחדר הכושר ומרים משקלים מופחתים ועוד אומר תודה.
שבוע! את התשבצים והסודוקו למיניהם אני לא מצליח להשלים! היא כל כך מבלבלת אותי והמוח מתקשה לפתור בעיות, למצוא מילים.
הכי גרוע זה שהיא גורמת לי להיות חרמן כל הזמן!!! כל השבוע הזה היא גורמת לי להיות חרמן!!! אתם קולטים? מה נסגר איתה?!
אמנם היא יודעת ללחוץ על המתגים הנכונים כדי לחרמן אותי אבל אני עדיין מסרב לה, סליחה אבל מה לעשות...היא פשוט דוחה אותי!
בדרכה שלה מנסה להחליש אותי בכל דרך אפשרית, לא רק לחדור לתוכי, זה לא מספק אותה שאני נותן לה לחדור עמוק לתוכי כמו שהיא אוהבת...
היא רוצה גם להכאיב לי, לעשות בי שמות! היא סאדיסטית ברמה הגבוהה ביותר שתכירו!
מזל שאנחנו נפגשים פעמים אחדות בשנה, ולא מיוזמתי! אני מסרב אבל היא פשוט עושה לי את המוות, זה הקטע שלה.
כן, אתמול עוד רציתי ללכת לדאנג'ן לרקוד, מזל שלא הלכנו בסוף, הבוקר היא הפתיעה אותי, באה לבקר רישמית...
שפעת מזדיינת!
בתקווה שתעבור מהר (עד מחר?!)
בוקר טוב ושבת נפלאה לכולנו!

