לפני 11 שנים. יום חמישי, 2 באפריל 2015 בשעה 15:39
ואני בספק אם מגיע לה שאתקשר ואאחל לה מזל טוב...
ככה אני רגיל, כל שנה במהלך השנים האחרונות התקשרתי ובירכתי אותה,
אך ההתנהגות שלה כלפי היתה מתחת לכל ביקורת ובעקבותיה ניתקנו קשר.
קול ההגיון הבריא והשפוי אומר לי אל תיצור איתה קשר.
חברה טובה אמרה לי שלהתקשר ולהגיד למישהי שלא מגיע לה מזל טוב, זה בעצם להכשיר את השרץ,
אבל הרצון לשמח אותה ולעשות לה טוב בא לי טיבעי, למרות שלצערי יש אנשים שעושים להם טוב, והם מחזירים לנו ברע.
אז מה אתם אומרים?
להתעלות מעל תחושת גועל הנפש שההתנהגות שלה מעוררת בי ולאחל לה בכל זאת מזל טוב ליום ההולדת?
או שמא להתעלם ממנה בדיוק כמו שהיא התעלמה ביום ההולדת שלי ולא רק?
אני יודע שהדבר הנכון יהיה להתעלם ממנה, ולו רק כי היא יצאה זבל של בת אדם.
ועדיין...
אני הרבה יותר טוב ממנה.

