לפני 11 שנים. יום שבת, 11 באפריל 2015 בשעה 12:42
זה מה שהיא כתבה במקור, היא רק החליפה את המילה רז במילה מוזיקה.
אני נשלטת
מאז שאני זוכרת את עצמי וגם מסיפורים של הורי,
לרז תמיד הייתה השפעה כמעט מאגית עליי.
אני מחוברת לרז מבחינה פיזית ונפשית.
אני מרגישה את ההשפעה שלו עליי בגוף, בלב, בראש ובנשמה.
הוא אוהב לעצבן אותי, גורם לי לכעס ממש,
כמו סוגי שולטים כבדים שלפעמים אני אפילו לא מסוגלת
לקרוא להם שולטים ומן הסתם לא אביא דוגמא כאן.
עוד כשהייתי נשואה בעלי לשעבר היה אומר לי שהוא יקרא לרז,
כשהייתי עצבנית עליו היה אומר שיקרא לרז כדי שירגיע אותי והייתי ישר משתתקת,
תוך כמה דקות מהמחשבה על רז הזעם היה מתחלף בחרמנות גואה :-)
הפוסט אחרי השיכתוב שלה: https://thecage.co.il/blog/userblog.php?postid=458190&blog_id=64993
עכשיו תגידו את האמת, למי אתם מאמינים יותר?

