החלום שחלמתי הלילה (הבוקר אם אדייק) די מתמצת את חיי האהבה שלי.
בחלום אני עם בחורה יפה מכל בחינה שהיא, אני יושב אצלה בסלון, נעים ונפלא לי.
היא מכינה לי תה והוא פשוט וואו, מתוך סקרנות אני מבקש להסתכל על תווית המוצר, "אני לא יכול לשתות אותו, זה לא יעשה לי טוב, אני לא אישן בלילות" אני אומר לה.
מביאה עוגיות טעימות להפליא, שגם מהן אני טועם, ורוצה עוד, באמת! אבל אני לא יכול כי לפי תווית המוצר שלהן, הן יקחו לי את השקט הנפשי.
העוגה שהיא מגישה לי נראית נפלא, טעמה טעם גן עדן אבל ע"פ התווית, העוגה הזאת תיקח לי את החופש.
אני לא יכול לקחת ממנה כלום! כל מה שהיא מציעה לי ערב לחיך בצורה מופלאה, אך מכיל בתוכו אינטרסים, הבטחות, צרכים, השלכות שאינני רוצה.
שלא תטעו, אני כן רוצה, כל כך רוצה להשאר, לאכול הכל, את כל מה שהיא מגישה לי, להנות! להתענג!
אבל מודע לחלוטין שאינני יכול להרשות לעצמי לפגוע בה, לפגוע בעצמי, להבטיח ולשקר, לנצל.
אני חושב שאתמול הבנתי שהאינטרס היחידי שיש לי עם בחורות זה לתת ולקבל מהן דבר אחד, אהבה.
כן, אני יודע שאני נחשב סוטה לגמרי באתר הזה, זה בסדר אני אחיה עם זה :)
אה כן, היה נהדר בדאנג'ן!

