לפני 11 שנים. יום שני, 18 במאי 2015 בשעה 19:56
וכולם מסביבי מתלוננים על החום, אני מזכיר לעצמי את השירות הסדיר שלי בבקעת הירדן.
אפוד מלא, 12 מחסניות, 2 מימיות ושמש קופחת ברמה שאין מים קרים בברז כדי לשתות או להתקלח.
קשה לי לשכוח איך מד המעלות שהבאתי מהבית הראה 42 מעלות ב 3 בבוקר,
50 מעלות בתוך עמדת שמירה בצהרי היום וזה אחרי שרוקנו 30 שקיות קרח של מיסטר אייס על הריצפה.
מבחינתי החום הזה שאנו חווים היום וסובלים ממנו הוא משחק ילדים,
הכי טוב להשוות אירועים מבאסים לאירועים הרבה יותר מבאסים :)
וזה מזכיר לי...
"אני לא מבין איזה אינטרס יש להם לבוא פה בחום הזה"
עדיין היו פרשים טורקים.

