לפני 11 שנים. יום שישי, 3 ביולי 2015 בשעה 0:26
אחרי שכבר התישבנו בפאב תל אביבי מוכר שאל אותי אחד מהחבר'ה האם אני יכול לקחת אותם לדאנג'ן.
מבחינתם זאת פעם ראשונה, אמרתי להם שאקח אותם אם יתלבשו כראוי.
כך מצאתי את עצמי חוזר הביתה בכדי ללבוש מכנסי עור וגופיית עור צמודה.
ב- 12:30 הדאנג'ן היה כבר מלא, המון בחורות יפות!
מסתבר שהבגדים איתם הגעתי זיכו אותי ב"הזמנה לקעקוע" 150 שקל ב PLANET TATOO.
מאחר ואף פעם לא הייתי בקטע של קעקועים על הגוף שלי,
אני מזמין את מי שמעוניינת בשובר, לשלוח אלי בפרטי הודעה ולשכנע אותי למה לתת לה אותו :)
שיהיה לנו סופש נהדר!

