לפני 11 שנים. יום שני, 6 ביולי 2015 בשעה 7:59
לא משנה כמה פעמים כתבתי כאן שאני לא מעוניין בבת זוג,
ישנן בחורות שפונות אלי כאן, מתחילות איתי ואף מכריזות שהן ישיגו אותי ויהי מה.
לא משנה כמה אתנגד להן, אני האתגר שלהן!
הן יהיו הכי מקסימות, הכי סקסיות, יספקו לי את מירב תשומת הלב שלהן...
בסופו של דבר הן יגזימו, ואז אני אעצור אותן ואגיד להן להוריד הילוך.
הן יפגעו, הן ירגישו נבגדות וידאגו לגרום לי להרגיש עד כמה אני לא בסדר,
אני לא זורם, אני לא מעריך, אני לא יודע מה אני מפסיד, איזה נוראי אני וכו וכו.
בנות יקרות אני יודע טוב מאד מה אני מפסיד, אני בוחר להפסיד את האמת שלכן,
בתמורה לאמת שלי.
כי מה לעשות, האמת שלי יותר חשובה לי מהאמת שלכן.
אני חוזר ואומר, בחרו את המלחמות והאהבות שלכן בקפידה.

