אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

שאריות של החיים

מה הזמן מסמן לי
זה הכל שאריות של החיים

ולחיות את הרגע
להתחיל לאסוף את השברים

אולי אצא יותר
אתחיל קצת למהר
להתחיל להסתדר
ולעשות קצת רעש

אולי מקום אחר
מקום יותר בוער
להתחיל קצת לקלקל
ולתקן עוד פעם
----------------------------------------------------

הניחו את כל הדעות הפילוסופיות, הפוליטיות והדתיות שלכם, לא לדעת שום דבר.
שום דבר זולת מה שאתם שומעים, רואים, מרגישים ומריחים.
קבלו את זה שאינכם הולכים לשום מקום שאינו כאן, ושאין, לא היה ולא יהיה שום זמן אחר מלבד עכשיו.
בפשטות, היו מודעים למה שיש, מבלי לכנותו בשמות ומבלי לשפוט אותו.
אתם מתנסים במציאות עצמה במקום ברעיונות ובדעות על אודותיה.
(דאו: דרך הנהר)
לפני 11 שנים. יום שבת, 21 בנובמבר 2015 בשעה 0:12

הערב יצאנו חמישה חברים,

קופיאלה, סקרנית87 ועוד 2 חבר'ה ונילים מהחדר כושר בו אני מתאמן.

 

אז מה היה לנו היום, היתה מוזיקה מעולה! השתוללנו על הרחבה והיה ממש מהנה.

היו לא מעט בחורות יפות לבושות כפי שאני אוהב, אבל הכי חשוב הוא שהבנות איתן הגענו היו לבושות כך.

 

בגזרת הבחורות;

בחור ניגש אלי להגיד לי שאישתו חושבת שאני חתיך הורס (וזה גבירותי ורבותי עדיין לא קרה לי) תודה תודה, אבל לא תודה. :)

בלונדינית יפה ניגשה אלי ושאלה אם היא יכולה ללטף אותי, והאם חברה שלי (קופיאלה איתה רקדתי) לא תשחט אותה אם היא תעז.

אז כפי הידוע ואינני מסתיר, אני רז78 זונת ליטופים חיבוקים ואהבה (עכשיו אתם צריכים להגיב "רז אנחנו אוהבים אותך", טוב נו אתם לא חייבים)

שאני אסרב לליטופים מבלונדינית יפה? ברור שלא! זה לא חוקי במדינת רז!

הבלונדינית היפה התחילה ללטף אותי בעדינות וחושניות, וככה התחלנו לרקוד ריקוד ארוטי יחדיו, אני ובלונדינית יפה שאינני מכיר.

מספרי טלפון הוחלפו ואני חזרתי לחברי הטובים איתם הגעתי.

 

חזרתי לא מזמן הביתה, עייף גמור משועשע ובעיקר מרוצה.

לילה טוב ישראל.

 

נ.ב. הבאתי איתי לראשונה את השוט המלטף שלי כאקססוריז אבל בסוף השארתי אותו ברכב.

תהיתי מה יקרה אם מישהי תבקש שאצליף בה והיא לא תרגיש כלום, לא נעים :)

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י