לפני 11 שנים. יום שלישי, 24 בנובמבר 2015 בשעה 17:00
אחרי שארבע חיילות יפות, חמודות ומשועממות מתאספות סביבי ורוצות לדבר איתי על הסיבה לכך שאני רווק,
אני מסביר להן את התאוריה שלי על המין האנושי ובכללן את התאוריה לגבי הבאת ילדים לעולם והנצחת הסבל של אותו מין אנושי.
בסוף השיחה ניגש אלי אחד המילואימניקים ששמע את השיחה מהצד ואמר לי;
"רז, אחרי השיחה איתך הן מינימום הולכות לעקר את עצמן" :)

