לפני 11 שנים. יום ראשון, 13 בדצמבר 2015 בשעה 16:25
שיחה ביני לבין האחיין בן ה- 5 (מה שהחג הזה מוציא ממני)
- דוד רז תקנה לי שלט רחוק למנורה
למה?
- כי אני עייף בלילה לקום ולכבות את האור כל פעם
אתה ילד עצלן!
-למה?
שהייתי בגילך עוד לא המציאו את החשמל! היינו מדליקים ומכבים את המדורה באמצע החדר!
- באמת?!
כן! אתה מפונק! אתה יודע כמה קשה זה להדליק כל פעם את המדורה? תחשוב שעוד לא המציאו את הגפרורים!
- באמת?!?!?!?!
כן! וגם היינו משתינים בתוך בקבוק כי עוד לא המציאו את השירותים!
- איכססססס, ואיך הייתם עושים קקה?
היינו מוצאים עץ! כן עץ ועושים ככה קקה!
- לא ידעתי...
רואה למה אתה מפונק! תחשוב שיש לך חדר ולנו היתה ביקתה מעץ!
- דודדדדד רזזזזזז אתהההההה עובדדדדדדד עלייייייי!!!
כאן כבר לא יכולתי להתאפק ונפלתי מצחוק על הילד :)

