לפני 11 שנים. יום שני, 21 בדצמבר 2015 בשעה 15:25
שוב פעם באה לבקר הבוקר...
התעלמתי ממנה בתחילה, חשבתי false alarm יותר נכון קוויתי.
הלכתי להתאמן רק כדי לקרוס באמצע האימון, כן, גאון! אני יודע! (חתימות אח"כ)
אמנם אין לי מד חום אבל יש לי מד דופק, אז חוץ מזה שאני מותש לחלוטין,
הדופק שלי רץ על 50% יותר מהרגיל בזמן מנוחה.
אני מקווה להצליח להרדם הלילה ולקום מחר בריא, למרות שאני בספק שזה יקרה.
הבת זונה עד שהיא לא גומרת היא לא עוזבת...

