כחיות אינטרנט התרגלנו לדרג מסעדות, חנויות, סרטים, בתי מלון, שירותים וכד', ועכשיו יש מי שמביא את הדירוגים לשלב הבא!
אפליקציה חדשה שהושקה לפני ימים ספורים למכשירי אפל (אייפון ואייפד) מתמקדת בדירוג שדרישתו עלתה לא מעט באתר כאן...
דירוג בני אדם.
הרעיון הוא שכל אדם באפליקציה יכול לדרג כל אדם אחר בשלוש קטגוריות שונות; מקצועית, אישית ורומנטית. (שכחו בדסמית, אנו נשלח אליהם מכתב בעניין!)
כמו כן לספק תגובה על האדם אותו מדרגים.
הרשת גועשת בעניין ומלאה בשלל סיבות השוללות את האפליקציה ומבקשות מאפל להורידה מהחנות, בין הסיבות יש הרואים בה;
כלי לסגירת חשבונות בין בני אדם המתעמתים ביניהם (בני זוג\שכנים\חברים)
כלי המאפשר ללכלך על קולגה או בוס אשר יתלונן קבל עם ועדה על שלא עמדתם בתנאי חוזה עימו וכד'.
האם באמת הייתם רוצים להפוך להיות אייטם מדורג בתוך אפליקציה?
האם הייתם משתמשים במידע שכזה לפני יצירת אינטראקציה עם בני זוג חדשים\מכרים בפעילות כל שהיא?
והאם בכלל אתם מאמינים שאפליקציה כזאת יכולה להיות באמת אובייקטיבית?
קישור לאתר האפליקציה:
קישור להורדת האפליקציה:

