הפעם חגגנו לקופיאלה יום הולדת.
כסיפור הכנה למה שהיה אמש אספר לכם שב- 1 באפריל עבדתי עליה שאהיה הסאב שלה במסיבה הקרובה של דיוה.
בעקבות כך אמש החלטתי לתת לה משאלה אחת, דבר אחד שהיא תבקש ואותו אצטרך לעשות...
הבעיה שנשלטת הבלאי הזאת ביקשה ממני דברים שלא קשורים להיותה נשלטת! (מה זה השטויות האלה?)
הדבר הראשון שהיא ביקשה זה שאענוד את הקולר הבא של סקרנית87.
דבר שמן הסתם לא קרה ולו רק מכיוון שזה קולר של נשים, מילא היה קולר של גברים... (יופי של סיבה ותודה לסקרנית87 על העזרה)
הדבר השני שהיא ביקשה זה לקשור אותי לצלב להפוך אותי ולהצליף בי! (נשלטת בלאי כזאת לא ראיתי מאז ימי נסיכת הלילה)
מממ... אני לא יכול לספר לכם אם זה קרה או לא קרה בסוף, מבחינתי זה lose lose situation.
(עדיף שתחשבו שזה חצי קרה חצי לא קרה, סטייל החתול של שרדינגר)
בגזרת הלבוש;
בתחילה קופיאלה עזרה לי ללבוש את הבגד הזה אבל הוא הרגיש לי יותר מדי אנמי, לא ברור לי למה.
אולי צריך להתאים לו מכנסי עור חלקים ללא תוספות וברזלים עליהם.
היה כרגיל נהדר (מצחיק ומשעשע בזכות ילדת יום ההולדת) מוזיקה מעולה ואנשים יפים.
שבת נהדרת לנו!

