לפני 10 שנים. יום ראשון, 17 באפריל 2016 בשעה 10:19
בוויכוח טלפוני עם נסיכת הלילה כשהטונים עולים ואני מבין שעדיף שאגיד שהיא צודקת.
- בסדר, יודעת מה! את צודקת ואני צודק!
- מה?!!?!! איך זה?!?
- סופרפוזיציה! מכניקת הקוונטים! רוצה להתווכח גם על זה?!
אני חושב שזה עתה הוכחתי מעשית את יעולתה של מכניקת הקוונטים! (:

