לפני 10 שנים. יום ראשון, 1 במאי 2016 בשעה 10:38
בני אדם לא משתנים
(וכן, זה כולל אותך ואותי)
עכשיו בואי נלמד להתגמש.
ואולי;
"אם אני אני כי אתה אתה ואם אתה אתה כי אני אני- אז אני לא אני ואתה לא אתה.אם אני אני כי אני אני ואם אתה אתה,כי אתה אתה - אז אני אני ואתה אתה."

