לפני 10 שנים. יום שלישי, 3 במאי 2016 בשעה 12:18
שינוי סטטוס מ"לא בעסק" ל"מתחלף".
כתוצאה מהנסיונות האחרונים שלי בעולם הבדס"מ אני צריך להיות אמיתי עם עצמי.
הייתי נשלט, הייתי שולט, די צחקתי ונהנתי משניהם (לאו דווקא מינית כמה שישמע מוזר)
אז... מעכשיו (ועד הודעה חדשה), מתחלף!
Let the games begin
אה כן, תעשו טובה ואל תשלחו הודעות תת רמה.
עכשיו כשהגדרתי את עצמי כמתחלף, אל תהרסו לי את ההתנסות.
חשוב לציין, בדס"מ כרגע הוא נטו משחק מבחינתי.

