לפני 10 שנים. יום רביעי, 15 ביוני 2016 בשעה 22:19
(בחור שמתאמן לידי בחדר כושר לוחש לכיווני)
-פסססטטט פסססטטטט
- אה? פנית אלי?
-תגיד יש לך חברה?
-לא, אין לי...
-רוצה להכיר את אחותי?
- למה אתה לוחש?
- לא נעים לי להציע לך את אחותי ככה בחדר הכושר, לא רוצה שישמעו מהצד.
-אחי אני גבר, אתה גבר, נראה לך שאני מחפש קשר רציני?
-אתה לא?
- אני לא, אני מחפש להנות מהחיים, לא להתחייב אליהם.
- אוקי...
אני חושב שזאת הפעם הראשונה שמישהו שאני לא מכיר מציע לי ככה את אחותו.
(ובכלל הייתי בטוח שהוא הולך להציע לי אוויר בשקל)

