לפני 10 שנים. יום רביעי, 22 ביוני 2016 בשעה 17:29
אמש מצאתי מטבע של עשרה שקלים בלובי הבניין,
מכיוון שהוא לא שייך לי הנחתי אותו מול דלת הכניסה במקום שאף אחד לא יכול לפספס אותו, מול העיניים.
תיארתי לעצמי שמי שאיבד את הכסף ימצא אותו... גג מישהו שרעב לעשרה שקלים יאמץ את המטבע.
חזרתי עכשיו הביתה רק כדי לגלות שהמטבע נמצא באותו מקום בדיוק בו הנחתי אותו, למרות שכל הבניין יצא ונכנס מהדלת הזאת.
ילדים, נשים, גברים, אורחים, אף אחד לא נוגע במטבע הזה.
לא להאמין!
#עולםשכולוטוב

