לפני 10 שנים. יום שישי, 24 ביוני 2016 בשעה 8:55
מידי פעם אני קורא כאן פוסטים שמציפים לי אירועי עבר, זכרונות ישנים מאד בני 20 שנה...
ואז, אני מוצא את עצמי תוהה ביני לבין עצמי, האמנם חוויתי אותם או שמא הם חלומות ישנים אשר נצרבו במוחי?
ואין לי תשובה.
קורה לכם?
(מסתבר שאנחנו לא רק סך כל החוויות שלנו, אלא גם סך כל החלומות שלנו)

