אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

שאריות של החיים

מה הזמן מסמן לי
זה הכל שאריות של החיים

ולחיות את הרגע
להתחיל לאסוף את השברים

אולי אצא יותר
אתחיל קצת למהר
להתחיל להסתדר
ולעשות קצת רעש

אולי מקום אחר
מקום יותר בוער
להתחיל קצת לקלקל
ולתקן עוד פעם
----------------------------------------------------

הניחו את כל הדעות הפילוסופיות, הפוליטיות והדתיות שלכם, לא לדעת שום דבר.
שום דבר זולת מה שאתם שומעים, רואים, מרגישים ומריחים.
קבלו את זה שאינכם הולכים לשום מקום שאינו כאן, ושאין, לא היה ולא יהיה שום זמן אחר מלבד עכשיו.
בפשטות, היו מודעים למה שיש, מבלי לכנותו בשמות ומבלי לשפוט אותו.
אתם מתנסים במציאות עצמה במקום ברעיונות ובדעות על אודותיה.
(דאו: דרך הנהר)
לפני 10 שנים. יום ראשון, 3 ביולי 2016 בשעה 15:54

במלתחות חדר הכושר ניגש אלי בן 17 ומספר לי על כך שאינו מצליח לפתח קוביות בבטן לא משנה מה הוא עושה.

אני מסביר לו כמה תאוריות על מאגרי השומן בגוף ועל תאי שומן ואת ההסבר אני חותם ב"יגעת ומצאת, תאמין."

הילד מסתכל עלי ושואל, "מה???"

אמרתי לו שוב בנחת, "יגעת ומצאת, תאמין."

אז הוא שואל אותי, "מה זה יגעת ומצאת, תאמין???"

גערתי בו, "אתה לא יודע בכלל פילוסופיה יהודית? מה מלמדים אתכם בבית הספר לעזאזל?"

ומסביר לו שאם מתאמצים בסוף מגיעים לתוצאה הרצויה.

 

הילד הולך ואני נשאר במלתחות עם מתאמן בן 65, בסמול טוק שמתפתח אני אומר "הנוער של היום..." ונאנח.

"למה אתה מתכוון?" הוא שואל, ואני עונה ש"הילד לא ידע אפילו מה זה: יגעת ומצאת, תאמין"

המתאמן שנראה שלא הבין מה אמרתי עונה, "מה???" חזרתי ואמרתי לו "יגעת ומצאת, תאמין" אז הוא שואל אותי, "מה זה???"

אני אומר שוב לאט (אולי אני לא ברור, אולי הוא לא שומע טוב) "י ג ע ת    ו מ צ א ת    ת א מ י ן"

"אין לי מושג מה זה", הוא עונה לי.

 

הלכתי לארונית שלי ודפקתי בה את הראש (חלש, בצחוק, ומרוב תסכול), חושב לעצמי, האם אני חולם חלום בלהות???

המתאמן בן ה 65 לא נשאר אדיש לתסכול שלי ושאל אותי בדאגה "מה אתה עושה", עניתי לו בלחש, אני לא...

 

מאמין!

 

(יודעים מה? יש עוד אופציה שאני מוכן לקבל, וזה שלכמה דק' ביקרתי במימד מקביל)

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י