זאת בערך השיחה הקבועה שלנו פעם בשבועיים כשחברי הקבוצה בוואצאפ (10 במספר לפני נספחים) בוחרים לאן לצאת כששני הליינים רצים במקביל בתל אביב.
אז חלקנו הולכים לדיוה, חלקנו הולכים לאלכסיי וחלקנו הולכים לשני הליינים.
היום, בהבזק של גאונות אחת המשתתפות העלתה בקבוצה רעיון או שמא משאלת לב בצורת שאלה "למה בעצם אין כרטיס משולב?"
היא צודקת! לו היה כרטיס משולב לשני הליינים, לא מעט בליינים היו רוכשים אותו ומסתובבים בין שניהם וכך לא היינו צריכים לבחור.
בואו נודה באמת, לא לכולם יש מספיק כסף להשקיע בשני הליינים,
עם כרטיס משולב (בקבוצה הגדרנו אותו בכ- 90 שקלים, לפי 45 שקלים לליין) כנראה שכולם היו מרוויחים - שני הליינים והבליינים!
אני כמובן לא מתערב ב"פוליטיקה הקטנה" אשר בין שני הליינים ובתחרות, אך עסקים הם עסקים.
הנה רעיון שנזרק לאוויר בקבוצה ומצאתי לנכון להעלות אותו לבלוג שלי בתקווה שיגיע לעיניים הנכונות (והבעלות חוש עסקי).
נ.ב. (תוספת של משתתפת אחרת)
"דרך אגב הדאנג'ן מסריח כמו מאפרה
אבל יש חבר'ה בקבוצה שמוכנים לסבול קצת (אבל רק קצת) בשביל החברים שלהם,
והם ישאפו מעט עשן, אם רוב הערב יוכלו לזגזג באוויר נקי אצל אלכסיי
העיקר שלא יפרידו ביננו!
true friendship is priceless"

