לפני 9 שנים. יום שלישי, 27 בדצמבר 2016 בשעה 5:07
מכירים את זה שאתם קולטים חפירה רצינית בבלוג שלכם ואז מתוך סקרנות (ושעמום) מתחילים לחפור בעצמכם בפוסטים שכתבתם בעבר?
מפה לשם נתקלתי בתגובה מרגשת שנכתבה לפני שנה בפוסט שכתבתי לפני יותר מ 4 שנים (19 באפריל 2012).
אין לי שמץ של מושג מי כתבה אותה ואם היא עדיין כאן ... (הצלבות כלובי? משהו?) אבל היא בהחלט העלתה חיוך על שפתי.
"רזוש" (הכינוי ממנה נכתבה) אומנם לקח לי שנה ויותר להגיב לך ועדיין, אף פעם לא מאוחר.
מוזמנת להציץ (שמתי בהתחלה קישור אבל נזפו בי שזה מגלומני משהו אז אם תבקשו בפרטי, תקבלו.)
בוקר נפלא לכולנו!

