לפני 9 שנים. יום שישי, 17 בפברואר 2017 בשעה 16:47
מה אתם הייתם עושים לו התגלה לכם במקרה ש"חבר ילדות" דקר אתכם בגב במשך שנים.
סיפר עליכם שקרים ורכילויות, לכלך, והרס לכם קשרים כאלה ואחרים במהלך 25 שנים.
משאירים את זה מאחוריכם ומחכים לגלגלי הצדק? או עושים את הצדק בעצמכם?

