לפני 9 שנים. יום שני, 13 בנובמבר 2017 בשעה 17:29
אחרי ההשתוללות אתמול שוב קיבלתי הודעה (הודעות) מהשכנים שהגזמנו עם הרעש,
אחד אפילו הגדיל והציע "לעזור" בפעם הבאה "אם אתה צריך עזרה, אני כאן"
אז בשביל למנוע מזה לקרות בפעם הבאה (ואחרי שהבנתי שגאג לא יעבוד כאן)
החלטתי לרכוש מד דיצבלים בכדי למדוד ולאמוד את עוצמת הרעש המקסימלי שאנו צריכים לעמוד בו בכדי לא להפריע לדיירים מסביב.
עכשיו דמיינו את זה,
מכשיר שברגע שהצלילים המופקים בסקס עולים מעל דיצבל מסויים אור אדום בוהק מתריע.
סטארט אפ!

