לפני 9 שנים. יום ראשון, 19 בנובמבר 2017 בשעה 6:57
מסיימים ארוחת בוקר בבית קפה מקומי והמלצר שואל אם אפשר לפנות.
אני עונה בטח, את הכל.
היא ישר עונה בציחקוק "אפשר לפנות גם אותו"
וואי וואי וואי אם אני הייתי אומר דבר כזה למלצר....
(:
(רק שתדעו שהיא נושכת לי את האוזן בזמן שאני כותב את הפוסט)

