צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

שאריות של החיים

מה הזמן מסמן לי
זה הכל שאריות של החיים

ולחיות את הרגע
להתחיל לאסוף את השברים

אולי אצא יותר
אתחיל קצת למהר
להתחיל להסתדר
ולעשות קצת רעש

אולי מקום אחר
מקום יותר בוער
להתחיל קצת לקלקל
ולתקן עוד פעם
----------------------------------------------------

הניחו את כל הדעות הפילוסופיות, הפוליטיות והדתיות שלכם, לא לדעת שום דבר.
שום דבר זולת מה שאתם שומעים, רואים, מרגישים ומריחים.
קבלו את זה שאינכם הולכים לשום מקום שאינו כאן, ושאין, לא היה ולא יהיה שום זמן אחר מלבד עכשיו.
בפשטות, היו מודעים למה שיש, מבלי לכנותו בשמות ומבלי לשפוט אותו.
אתם מתנסים במציאות עצמה במקום ברעיונות ובדעות על אודותיה.
(דאו: דרך הנהר)
לפני 9 שנים. יום רביעי, 6 בדצמבר 2017 בשעה 13:56

כך אני רואה את העתיד של כולנו.

המקום אליו אנו הולכים כולנו, הוא עולם פוסט קפיטליסטי. 

 

בעולם וגם בישראל ישנו שיח של שנים על חלוקת קצבה קבועה לכל אזרח ללא תלות במצבו או בהכנסתו.

 

אבל אם נשים בצד תאוריות ונדבר תכלס, המרדף אחר הכסף חייב להפסק ולו רק עקב החלפת העובדים במכונות ואינטליגנציה מלאכותית.

אנו רחוקים כ- 10 שנים ממחיקת מליוני עבודות בעולם החל מנהגים, טייסים, אנשי תמיכה מכל הסוגים, מתכנתים אנשי קיו איי והיריעה קצרה מלהכיל.

ככל שנתקרב יותר אל עבר (הנקודה) הסינגולריות הטכנולוגית, כך עוד ועוד עבודות יעלמו מהעולם.

 

בעולם שכזה, עולם בו כולם שווים כלכלית, עולם ללא עוני, עולם בו בני האדם יתרכזו בעצמם, הוא לא יותר ולא פחות מגן עדן.

 

בגן העדן שלי, לא רק שלא עובדים למען הכסף אלא למען הנשמה (האדם ימציא עבודות חדשות, ואותן עבודות לא יהיו עבודות כפיים אלא עבודות טיפוליות הקשורות לנפש האדם) 

גם חיים ללא זקנה וללא מחלות.

 

אז;

יש לנו מחשבים ומכונות שיעבדו בשבילנו, שיפתחו בשבילנו, שיקדמו את האנושות למעננו (AI) 

יש לנו קצבה כספית קבועה (שלדעתי זה עניין של זמן עד שיבטלו את רעיון הכסף, אנחנו בתפר כרגע של שינויים מהותיים בכל דרך החשיבה הזאת)

יש לנו חיי נצח, או לפחות חיים ללא זיקנה וללא מחלות.

 

זה רק הגן עדן שלי, או גם שלכם?

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י