כך אני רואה את העתיד של כולנו.
המקום אליו אנו הולכים כולנו, הוא עולם פוסט קפיטליסטי.
בעולם וגם בישראל ישנו שיח של שנים על חלוקת קצבה קבועה לכל אזרח ללא תלות במצבו או בהכנסתו.
אבל אם נשים בצד תאוריות ונדבר תכלס, המרדף אחר הכסף חייב להפסק ולו רק עקב החלפת העובדים במכונות ואינטליגנציה מלאכותית.
אנו רחוקים כ- 10 שנים ממחיקת מליוני עבודות בעולם החל מנהגים, טייסים, אנשי תמיכה מכל הסוגים, מתכנתים אנשי קיו איי והיריעה קצרה מלהכיל.
ככל שנתקרב יותר אל עבר (הנקודה) הסינגולריות הטכנולוגית, כך עוד ועוד עבודות יעלמו מהעולם.
בעולם שכזה, עולם בו כולם שווים כלכלית, עולם ללא עוני, עולם בו בני האדם יתרכזו בעצמם, הוא לא יותר ולא פחות מגן עדן.
בגן העדן שלי, לא רק שלא עובדים למען הכסף אלא למען הנשמה (האדם ימציא עבודות חדשות, ואותן עבודות לא יהיו עבודות כפיים אלא עבודות טיפוליות הקשורות לנפש האדם)
גם חיים ללא זקנה וללא מחלות.
אז;
יש לנו מחשבים ומכונות שיעבדו בשבילנו, שיפתחו בשבילנו, שיקדמו את האנושות למעננו (AI)
יש לנו קצבה כספית קבועה (שלדעתי זה עניין של זמן עד שיבטלו את רעיון הכסף, אנחנו בתפר כרגע של שינויים מהותיים בכל דרך החשיבה הזאת)
יש לנו חיי נצח, או לפחות חיים ללא זיקנה וללא מחלות.
זה רק הגן עדן שלי, או גם שלכם?

