וקראתי בבוקר בחדשות שישראל מבקשת הכרה בירושלים כבירתה מעוד מדינות.
הבנתי, שזאת התוצאה הפעם של;
https://thecage.co.il/blog/userblog.php?postid=479801&blog_id=47932
ככה מבלי לשים לב קורים דברים שרובנו אפילו לא מבינים את משמעותם או עוצמתם,
שחר חדש לישראל.
לשאלותכם; (למתקשים להבין את הלוגיקה- וגם לאלה שלא ממש אכפת להם)
כן, בד"כ המרחק הוא שנתיים לכאן או לשם;
א. גילוי אמריקה
ב. הקמת מדינת ישראל
ג. ששת הימים
ועכשיו
ד. אותה אמריקה שהירחי דם התחילו אצלה, מגדירה את ירושלים (שבפעם האחרונה הליקוי נראה הכי חזק שם) כבירתה של מדינת ישראל.
ועוד דבר יפה;
ב 29 בנובמבר 1947 (י"ז בכסלו) - החליטה עצרת האומות המאוחדות על הקמת מדינה יהודית.
ב 6 לדצמבר 2017 (י"ח בכסלו) - שבעים שנה ושבעה ימים בדיוק לקח להכרה בין לאומית בבירה ההיסטורית של המדינה היהודית.
(ולא פחות חשוב אם לא שמתם לב 70 שנה ויום אחד לפי התאריך העיברי)
(א) (ב) (ד) (ג)

