לפני 6 שנים. יום ראשון, 26 באפריל 2020 בשעה 8:29
בעקבות השעמום מהקורונה.
מדבר עם חבר ילדות (נצלן וקמצן שסוגד אך ורק לאל הכסף) על יובל כרמי בעל העסק של הפלאפל בדרום;
"כן, הוא אדם טוב, שמעתי שהוא מאכיל חיילים בחינם"
"אין ספק שמגיע לו להתפרנס, אתה יודע הוא לא רק נתן חינם לחיילים, גם לילדים לא פעם"
"אהה, אבל יש אנשים שינצלו את זה"
"כן, יש הרבה חארות כמוך"
(מה אמרתי את זה בקול?!?! )
שתיקה רועמת.
אז מה, טבעי זה הכי יפה שיש?
*חברי ילדות לא בוחרים, פשוט שומרים מהם מרחק כשמתבגרים.

