צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

שולטת שאוהבת טוסיק אדום

שלום לכולכם. אני עוף שונה כאן. אני ממש לא נשלטת אלא שולטת בגברים חלשים ממני. אני מצווה הם עושים - ואם נחמד לי איתם, אני מצווה שיצליפו בי...להנאתי...
בבלוג אספר מה קורה איתי כאן מה כותבים לי ועם מי נפגשתי. מבטיחה לשמור זהויות בסוד (גם ניקים לא אפרט) - אלא אם יסוכם אחרת. קריאה מהנה :)
לפני 3 שנים. 3 באפריל 2021 בשעה 22:12

חיכיתי בקוצר רוח לפגישה בין הגבר שאני אוהבת לבין זה בו הייתי מתאהבת בו בטירוף - לולא היה נשוי. עניין אותי לראות איך יגיבו שיראו האחד את השני. לא חששתי מהתלהמות בין שני גברי האלפא האלו, ובכל זאת, קצת חששתי. 

אבל, ספאנקי נכנס עם החיוף הגדול, פ' הגיב בחיוך משלו, הם לחצו ידיים. התרווחנו בסלון, הוצאי קפה ופירות הצעתי גם אלכוהול - אך שניהם סירבו. התפתחה שיחה מעניינת (בנושאי פוליטיקה) כשלפתע ספאנקי שאל "אתם באמת רוצים לעשות את זה? אתה רוצה לראות אותי"...הוא היסס לרגע "שיט נו, אין מילה עברית לספאנקינג והצלפות זה קצת חזק...אתה רוצה לראות את זה?"

הסתכלתי בעיניו של פ'. הוא היה נבוך אך מרוגש. "כן" הוא אמר. נכנסנו לחדר השינה. "מה להוציא" שאלתי את ספאנקי. "ממתי את שואלת"? הצחוק של שלושתינו שבר את המתח. פתחתי את הארון, הוצאתי פלוגר מעור רך ופאדל עור קשוח. זה מספיק לשיעור ראשון...

לא יכולתי להתעלם ממבטו המבוהל של פ' כשראה לראשונה מה אני מחביאה בארון הנעול. 

"אפשר להתחיל במשחקים" אמר ספאנקי לפ' "משחקי תפקידים וכולי. אבל את זה תוכל ללמוד לבד, הצלף בי מומחית. אני אדגים לך ישר את התהליך שמתחיל בחימום. תמיד תתחיל בחימום. זה מעלה את יכולת הספיגה ואת התענוג של שניכם."  

ספאנקי פנה אלי "תתפשטי". מבלי לדבר, התפשטתי עד לחוטיני השחור. ספאנקי התיישב על צידה של הספה, וסימן לי לשכב על ברכיו. 

הוא הרים את ידו והתחיל בחימום. אני התחרמנתי בענק. שני האלפות שלי באותו החדר אחד מכה והשני מביט. חלום. 

 

המשך יבוא. אני עומדת לבקש מספאנקי שיכתוב אותו.  

TheBouncer​(מתחלף) - מקצוען ממש, ספאנקי 👏🏼👏🏼
גבר אמיתי, אהובך פ׳! ההירתמות שלו לעניין לא מובנת מאליה כלל... ואת? מענגת לקרוא!
שלושתיכם ברי מזל, כל אחד בחלקו :)

סקרן להמשך... 🙂
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י