לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שולטת שאוהבת טוסיק אדום

שלום לכולכם. אני עוף שונה כאן. אני ממש לא נשלטת אלא שולטת בגברים חלשים ממני. אני מצווה הם עושים - ואם נחמד לי איתם, אני מצווה שיצליפו בי...להנאתי...
בבלוג אספר מה קורה איתי כאן מה כותבים לי ועם מי נפגשתי. מבטיחה לשמור זהויות בסוד (גם ניקים לא אפרט) - אלא אם יסוכם אחרת. קריאה מהנה :)
לפני 3 שנים. 6 באפריל 2021 בשעה 10:48

קיבלתי המון תגובות לטרילוגית "אילוף הונילי". מיעוטן כאן ורובן באדומות. זה חבל, כי הייתי שמחה לו חלקכן וחלקכם (בלשונה של מרב מיכאלי) היו יכולים לקרוא את חלקן של התגובות חסרות התרבות, המטומטמות ומסריחות משובניזם של חלק מהגברים כאן. 

"הסתובבי יה בת של זונה וטחם לך את התחת בלה בלה בלה...". או "אני בדיוק מה שאת מחפשת", או אני ימשוך לך את השערות, ירוק לך בפה, יתן לך סטירה שתעיף אותך לקיר ו...בלה בלה" והיו כמובן גם "אני עבד לרשותך מלכתי"...

ואני משתאה. הרי אם הם כותבים, הם לא אנאלפבתים. אז הם לא הבינו שלא רק שיש לי מי שיצליף בי, הרי שכל הטרילוגיה עסקה בהפיכתו של אהובי למצליף". אז לא, אני לא זקוקה לשירותיכם ואני מרחמת על האישה שכן משתמשת ב"גברים דה לה שמאטע" (סמרטוטים למי שאינו מבין אידיש) שאתם. 

היו גם פניות מכובדות, מתעניינות ותומכות יותר. כאלו שרצו לדעת איך העזתי, אם זה לא קלקל את היחסים ואיך זה המשיך. 

אהבתי את הערתה של פרלין (ואני מצוטטת את שמה כי היא הופיעה כתגובה פומבית בבלוג) שכתבה שהיא מרחמת על פ'. 

אענה קודם לך פרלין. ברור שניסיתי לעורר את העניין שלו דרך ספרות בדסמית, התגרויות במיטה וכולי. אבל זה היה תהליך איטי ומתסכל. היססתי רבות לפני שסיפרתי לו על הקינק שלי והעזתי לבקש ממנו לנסות ולהכאיב לי. הוא גבר עדין. פחדתי לפגוע בו, או לגרום לו לראות אותי בעיניים אחרות. זה היה קשר טוב שבאמת לא רציתי לסכן. תקופה ארוכה הקרבתי את סיפוק הצורך שלי בכאב כדי לשמור על הקשר הזה שלנו. אולם בתקופה בה היה בחול וחזרתי להשתעשע החלטתי להסתכן. היה זה דווקא טוב הלב שלו, תכונה שזיהיתי גם בספאנקי, שהביאה אותי בסופו של דבר להחלטה לספר לו על הקינק. הוא קיבל את זה בהבנה ואפילו בסקרנות. הוא גם ניסה למלאות את רצוני, אבל, שנינו הבנו שהוא צריך "פוש". 

נכון, בהתחלה הוא סבל, בעיקר כשספאנקי "הכריח" אותו להצליף בי חזק. לרגע חשבתי שאצטרך לקפוץ מהתנוחה בה שכבתי כדי למנוע ממנו להתנפל עליו...אבל...אז משהו התהפך בו. הוא נתן מכה אחת חזקה יותר ואז עוד אחת ועוד...אני הרגשתי על התחת את הבטחון העצמי שלו נבנה וספאנג ראה את הזיק שהופיע בעיניו. 

סוף טוב הכול טוב...אולי נצטרך סיוע נוסף מספאנק כדי שפ' ילמד לגרום לקיין לשרוק ולפלוגר לסמן לי את כל הגוף...אבל הוא בהחלט בכיוון הנכון. 

ולאחרים אומר, שיש מצב שאני עומדת להפרד מהכלוב. יתכן וחיברתי את אהבותי. 

אם כן, אז היו שלום לכולכם ותודה על הדגים*

* למי שלא הבין את שורת הסיום, אני בטוחה שתמצאו אותה בגוגל :). 

שלכם 

הצלף בי 

TheBouncer​(מתחלף) - דרך צלחה, הצלף בי! זה תמיד מרענן ומעודד לשמוע שיש כאלה ששפר עליהם/ן מזלם/ן למצוא את החבילה המלאה והמושלמת. אין לי ספק שזהו תחילתו של מסע ורק הזמן ישפר את יכולותיו ויקרב ביניכם, וזה דבר נפלא :)
מצער לשמוע שאת עוזבת (צריך יותר ספאנקוז אמיתיים באתר הזה...) אבל מבין את הסיבה.

היה נחמד ומענג לקרוא אותך :)
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י