בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

משורה יציל רק המוות

נרקוטימן
לפני 13 שנים. 6 באוקטובר 2010 בשעה 17:13

אצלי כרגיל הכול מתחיל בצהריים בערך בשתיים. רינג רינג מטרטר הפון. "מה קורה, מה העניינים" שואל הצד השני. "אצלי הכול זהב" עניתי, אז ככה הצד ההוא המשיך, יש לי הזמנות לג'ף בק הערב בקיסריה, אתה בא? מממ..חשבתי קיסריה? מה לי ולקיסריה? בשבילי קיסריה זה ליד חור עקיבה , בקיסריה יש את החורים של הגולף, אשכרה אנשים מפרקים מלאן תאלפים כסף לעשות גינה יפה עם משטחי דשא מדהימים ובסוף שהכול מוכן..עושים בהם חורים לכדורים לבנים..פסיכים, ממש דפוקים
והג'ף בק הזה, מה בדיוק הוא עשה בשביל המדינה? בררר, אני כבר שומע את הדם עולה לכם למוח, הטיפי הזה ממש חרטתן. טוב, אני יודע , ציפורי החצר, הפנים, גימי פייג ואריק קלפטון הידוע בכינוי יד איטית. טוב באמת אחלה נגן אבל בתור יוצר פרפורמר לא משהו להתנפל עליו.
לא נראה לי השבתי. הצד השני לחץ, יילא על תתכבד, אני נוהג, אוסף ופורק יהיה מה זה סבבה אמר.
"תן לחשוב, חוזר אליך". בואיינה אתה מה זה כבד המשיך ההוא בשלו..עד שנשברתי נכנעתי וקבעתי. יהיה מה שיהיה.

בקיצור הבחור אסף אותי מהמשרד בשש וחצי שבשבילי זה ממש צהריים, נסענו אלי, החלפתי בגדים, עצרנו בטרנקילה הורדנו בירה וערק וכמה מזטים שלא נרעב מצצנו סיגריה מזן משובח והתחלנו לעלות לכיוון לבנון.

איך שהגענו לרמת אביב נפלנו לפקק שהגיע עד החור של קיסריה. האמת בקטע הזה אני צריך את הראש של החברה הריאליים שביינכם, איך אבל איך בשם השמיים והצבאות שאתם מדברים עם מישהו שקנה בית בכפר ומריח כל בוקר את האדמה ונושם אוויר פסגות, איך הבן זונה מעיז לספר שהוא נכנס לרכב גג עשרים דקות הוא בת"א, מבלה שותה רוקד והופה..עשרים דקות והוא מתחת לסדינים בביתו עם הרעפים האדומים.
ואני כל פעם שאונסים אותי לצאת מת"א מבלה בטורים ארוכים של פגוש לפגוש וגבות זועפות..(יכול להיות שהפתרון נעוץ "בחור השחור או בתורת הקוונטים?) האם זה קשור לשאלות הבלתי פתירות בסגנון "רכבת א' יצאה מחיפה במהירות של..ורכבת ב' יצאה מת"א במהירות של.. מתי ואיפה הן תפגשנה? מורתי הדבילית הן תפגשנה במחלף ויהיו הרוגים.

נחזור לחור של שרה..הגענו,חנינו ונכנסנו לאמפי..מי שלא יודע..אמפי זה תיאטרון של רומאיים
בכניסה כבר הבנתי את גודל הבעיה.. קיר המוות, אשכרה קיר המוות. ישבנו גבוה על הטריבונה ולהסתכל למטה ממש פחד, אם עובר מישהו ונותן לי צ'פחה, הלך עלי, אני עף עשרים מטר ונוחת בזירה ואם החרא מזל שלי, עוד איזה רומאי ישחרר את האריות וטיפי יהפוך לסלאמי.
התיישבנו והבנו, אין כיסא, אין משענת, אין ריפוד אתה יושב על אבן\סלע אחרי חמש דקות בזיק של גאונות הבנתי מדוע נכחדה האימפריה . גיל התמותה הממוצע של הרומאיים היה 35 וסיבת המוות, פצעי לחץ או שהטחורים הגיעו להם לגרון וחנקו אותם. מה אני מזוכיסט..טיפי שולט וזה אפילו כתוב בכלוב.

להקת החימום הייתה ככה, התאורה הייתה ככה, הסאונד היה ככה מינוס וג'ף בק היה לפעמים מצוין ולפעמים ככה. לי יש מדיד קבוע לדירוג איכות ההופעות, אם אני מוצא את עצמי במהלך ההופעה מסתכל על בחורות יפות יותר מחמש פעמיים, אז ההופעה לא משהו ואם אלה שיושבים לידי מסתכלים בפון המשוכלל שלהם, זה ממש לא טוב. אז היה בינוני פלוס. אני יודע שערב קודם הוא הופיע ברידנג ואמרו שהקהל השתולל והיה מדהים, בחור של שרה הקהל היה רגוע באופן מדאיג, יכול להיות שהטחורים מאוד הציקו.
האם היה שווה אתם שואלים, פה אני מפעיל את מדד ההשקעה, אם הייתי משלם את מחיר הכרטיס ארבע מאות שקל, הייתי תובע את עצמי על גרימת נזק והתנהגות פזיזה ורשלנית, אבל היות והוזמנתי ואפילו לא נהגתי אז..טוב גם במקרה הזה הסיפור היה מיותר.
משני דברים כן נהניתי, הבסיסטית של ג'יף מדהימה, בחורה עם נוכחות שליטה בגיטרה וחוש קצב הרסני
אני מוכן לשים את הראש שהבחורה שולטת. איזו נוכחות איזו כריזמה לעומתה בק נראה דהויי.
והמתופף שהרביץ סטים חבל"ז, מבחינתי הם הצילו את ההופעה.
והמסקנה, על החולצה של טיפי כתוב.."לא עוזב את העיר" אז למה לכל הרוחות לא קראתי.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י