סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סיפורים מבפנים

לפני 9 חודשים. 26 ביוני 2023 בשעה 6:35

אני כבר קלטתי את השכן... הוא אומנם נשוי אבל קלטתי עליו שמשהו חסר לו.

פעם במעלית ראיתי כשהתכופף להכניס את הקניות חזיה עוטפת

ופעם כשהתכופף להוציא קניות מהבגרז ראיתי חוטיני ... ראיתי וגם נעמד לי ממנו ככה בנשיות.

יום אחד עלינו במעלית ביחד ונתתי לו טפיחה על הגב - הרגשתי את רצועות החזיה... "היא יודעת ?" שאלתי. הוא נאלם. "אל תתבייש" נצמדתי אליו מאחור ולחשתי שוב היא יודעת?  הוא הלך חצי צעד לאחור והרגיש את הזיקפה שלי... ועדין שתק

כשיצא מהמעלית אמר "לא יודעת כלום". תפסתי את הדלת של המעלית... "אני יודע... אז בוא נדבר. ראית מה זה עושה לי"

הוא המשיך ללכת ב10 בלילה אני מקבל הודעת וואטסאפ תמונה שלו בחדר המקלחת חוטיני וחזיה ו... "תודה שאתה דיסקרטי ! נדבר מחר אתן הודעה כשמתפנה..."

כתבתי חזרה "ועם תמונה כזו אני אמור לישון הלילה" ואימוג'י של קריצה

למחרת בבוקר הוא כתב בשעה שמונה ורבע "חצי שעה אצלי קפה ו...." ואני עניתי "ותתלבשי יפה"

עליתי כעבור חצי שעה דופק בדלת והוא פותח, לבוש בשמלה רואים שהיא של האישה, אבל לבוש ואפילו איפור עדין ובישום נשי.

תפסתי אותו - כמה זמן זה כבר ככה? ונותן לו להרגיש מה הוא עושה לי מה הוא מעורר בי 

והוא חצי לוחש חצי גונח, כבר 20 שנים שזה ככה

ישבנו לקפה שוחחנו

אמרתי מה אני רוצה ומחפש הוא אמר מה הוא יכול מוכן מסכים וכל זה אמרתי לו נהדר אבל שתדע אתה הנקבה שלי וככה זה יהיה

הוא התפשט בסלון ועמד מולי, עם סט הלבשה תחתון לבן מהמם ביריות וגרבונים תחתון וחזיה מרופדת וכשתפסתי אותו הוא הרגיש את הזיקפה ואמר לי אני עדיין בתולה 

אמרתי לו בגלל זה הלבן? והוא הנהן בהסכמה, אמרתי לו תכף כבר לא....

 

מאז זה הפך לקבוע שלוש פעמים בשבוע בבוקר הוא מקבל מנת חלבון מזינה טעימה אותה הוא בולע ואחרי כן מנת חיזוק למעייו ההומות ואין מה לומר הוא התמכר כמו שאני התמכרתי לגופו בצורות קשות!

לפני 9 חודשים. 19 ביוני 2023 בשעה 10:37

מגיל צעיר היא עסוקה בפיתוח גוף, ויש לה גוף - לקנא! כל הזמן אמרו לה יהיה לך מראה גברי וזה ממש לא עניין אותה, כי היא מגיל צעיר אהבה את הבנות. אהבה את הבנות העדינות, המעוצבות, החלשות והיתה מביטה בהן ובראשה היו רצות המחשבות איך היא תופסת את זו במיטה או את ההיא ומתגפפת איתן מצמידה את הפה שלהן לכוס הבוער בה ומרטיבה אותן בריחה ורטיבותה.

 

היא היתה מפנטזת עליהן אבל כל פעם מתאכזבת ככה עד הצבא ולא שבצבא היה לה קל, אבל בצבא היא למדה שהגוף שחה מוסתר במדים אז הצעירים מפנטזים עליה ולאט לאט היא גילתה כמה קל זה להטריף אותם....

היא היתה מתעללת בהן ליד החברות חולשת על הגברים ולא חושפת את מלוא כוחה עד שהיתה מפילה אחד מהם בהתערבות. ודווקא שעשתה את זה להרשים את הבנות הן ממנה הלכו והתרחקו אבל הבנים... הם לאט לאט הלכו ונפלו ברשת שלה.

זה התחיל בהתערבות לשבוע הוא יעשה כל מה שהיא אומרת אבל הכל והוא עשה הוא היה מחליף אותה בתורנות הוא היה מעיר אותה הוא מנשק את היד שלה עושה הכל בשבילה. ובשישי היום האחרון להתערבות כשיצאו הביתה היא היתה אצלו ולימדה אותו יום שלם כמעט לרדת לאישה ובחצות  הוא ביקש כל כך יפה אז היא עשתה לו ביד וכשגמר נתנה לו ללקק את זה מגופה. אבל הוא היה רק ההתחלה.

כשחזרו לבסיס הוא אומנם לא החליף אותה בתורניות אבל לגמרי היה כנוע לרגליה למרגלותיה ולכל גחמה. וככה היא טוותה את ההתערבות הבאה מול חבר אחר וגם הוא שבועיים היה שלה שבועיים בבסיס  הוא עושה כל מה שאומרת ובלילות מגיע לחדר שלה היא מלמדת אותו אהבת אישה לאישה והזין שלו כמעט ומתפוצץ בכל פעם עד שפעם אחת כל כך התחנן לגמירה, היא הורידה אותו על 4 שמה קצת קרם ידיים וחדרה אליו עם אצבעותיה מביאה אותו לגמירה מהתחת שלו על הרצפה והוא קורס מהנאה היא מרימה את הראש שלו מביאה אותו ללקק את הגמירה שלו ולנשק את רגליה נשכבת מפסקת והוא שוב יורד לה ומשקיע את כל נשמתו. יום חמישי בערב יוצאים מהבסיס וקובעים עוד שעתיים אצלי היא מודיעה ובינתים הלכה לקנות סטראפאון ונוזל לחדירה... ובראשה המחשבות איך היא שאוהבת כל כך נשים מצאה לה פשוט את התחליף ההולם לנייש גברים.

כשהוא מגיע היא מראה לו את הרכישה אבל הוא לא נרתע גם לא כשמיד אחרי שגמרה בעזרת פיו ואצבעותיו היא חוגרת את הריתמה מרטיבה לו את פי הטבעת ונצמדת לאט. "עד שלא תתחנן לא יהיה פה שום דבר" היא לוחשת לאוזנו וזה לבד מספיק כדי להביא אותו להתחנן אבל לא למה שהיא רוצה הוא מתחנן לגמירה אבל זה לא מספיק לה "אתה תתחנן שאתה רוצה שאני אזיין אותך, שאני אכנס לך לתחת כמו זונה ואם תצליח תגמור מזה שאני מזיינת אותך". הקול שלה המילים שלה הוא שבוי מתחנן כמו שהיא רוצה והיא בועלת אותו ברכות באיטיות לפעמים מגבירה גם את הקצב גם את העוצמה והוא כבר מזמן לא שם לב שפעמיים לפחות התרוקן על הרצפה עד שהייא מרימה אותו ומביאה אותו ללקק את הגמירה. בהמשך הערב היא רוצה לזיין אותו במסיונרית וההנאה שספגה מזה שמביאה בו כנוע תחתיה, נבעל מתענג וכולו שלה הביאה אותה לגמירה משלה  ואז העוצמה של זיון התחת שלו גברה מה שהביא גם אותה לעוד גמירה שליקק מידה אחרי שאספה מגופו ספוג הזרע.

וככה היו לה עוד ועוד גברים את כולם היא אהבה לנייש להוריד להכניע ולבעול. את אהבתה לנשים לא מימשה מעולם, התמקדה בלייצר לה נשים חדשות בעולם. ועכשיו היא מזכירת מנכל הכי בכירה העשיר הזה שהכיר אותה במקרה אבל כשפרקה אותו בעודה בתוכו נכנע לה לעולמים ומאז כל יום פעמיים או שלושה בשביל ההנאה שלה היא מזיינת אותו במשרדו ולפעמים בתא השירותים הפרטי שלו ורק פעם בשבוע משחררת את הזין שלו מהכלוב עם המפתח שנמצא רק אצלה

 

ומה עם הקריירה? היא היתה אלופת ישראל במשקולות עד גיל נערות אבל הצבא משך אותה לכיוונים אחרים והיום היא מזיינת את הבוס פעמים או שלוש ואם לא הספיקה אז בבית כשהוא עולה עם בייבידול למיטה יודע שלו אסור לגעת בה הוא רק רכושה כלי לבעילה...ומידי פעם מגיעים אליה בודדים החברים ליחידה מתחננים לפורקן בעודה בועלת אותם

לפני 10 חודשים. 22 במאי 2023 בשעה 10:06

נשאבתי לתוכם ולא רציתי להפסיק גם אחרי שגמרתי שוב ושוב ושוב

וכ"כ נשאבתי שהייתי שם בכל מהותי רוצה את זה עונה לה בעברית על הכתוביות ומבקש שהסרטון לא יגמר

 

מקווה שתאהבו גם

https://www.xvideos.com/video56990125/cocksucking_lesson_for_for_you_little_anal_sissy._femdom_joi_cei

https://www.xvideos.com/video57320569/prostate_milking_cum_in_cage_with_limp_dick_fuck_your_ass.anal_joi_for_fag

 

 

לפני שנה. 28 בספטמבר 2022 בשעה 7:44

"אני דו מיני, ואוהב את החויה משניה הצדדים והכי מעוניין בזוגות למפגשים מהנים" ככה היתה ההודעה ומשם היו המון פניות רובן כמובן סתם לא קשורות אבל היו שני זוגות שהגענו למפגשים. היום אספר לכם על הזוג שאצלם ביליתי את הסופש ואת ראש השנה.

 

נפגשנו כבר לפני מספר חודשים בבית קפה מקום ניאטרלי, אני והם. זוג נשוי ללא ילדים עדיין די בתחילת הדרך ודי ברור שהם אוהבים הרבה סקס.

כבר בבית הקפה הבעל שאל אם אני מוכן להדגים שאני באמת יודע למצוץ ובשירותי הנכים מצצתי ובלעתי לו. זה המשיך לעוד המון מפגשים במהלך השנה  ובמיוחד בעת האחרונה התכיפות התגברה.

היא הושיבה אותנו בסלון ואמרה אני רוצה להכנס להריון ואני יודעת שאיתך אני לא יכולה פנתה לבעלה ואתה - אם אתה מוכן נגדל את הילד שלך בלי שום דרישות ממך והנה יש כאן מסמך שאנחנו חתומים עליו בנוכחות עו"ד וצילום של מעמד החתימה. לא יהיו לנו שום תביעות כלפיך.

ומאז בדקנו את הימים הקרבים של החגים ואכן בסופש והחג האחרון זה מועד הביוץ שלה. היא נערכה ולקחה נרות וכדורים וקבענו שאבוא אליהם מחמישי בערב ואז רביעי בבוקר ואסע לעבודה מאצלם, וכך היה.

בחמישי נפגשנו אצלם בבית, בעלה עוד לא הגיע מהעבודה אז היא ניצלה מהר את העניינים אחרי שהתקלחתי ואמרה לי בוא אנחנו יוצאים. לאן? לקנות לך קצת בגדים שמוטי אוהב. נסענו לקניון והיא מגהצת ביגוד נשי שמוטי אוהב והכל במידות שלי. כשחזרנו מוטי כבר היה בבית ולהוט, אבל היא אמרה לו עד מחר לא נוגעים לה בזין אני רוצה את הזרע לסירוגין- שישי, ראשון ושלישי. מוטי שאל: והוא הסכים? היא פנתה אלי בלחישה ואני הסתובבתי פונה לחדר האורחים שקומת הכניסה. מתפשט מבגדי ולובש  חזיה מרופדת אדומה ביריות תחתונים אדומים עם חור בדיוק במקום הנכון לכניסה אנאלית גרבונים ומעל זה מיקרו מיני אדום נוצץ ויצאתי.

אז הסכמת, הוא קפץ משמחה, בא אלי וממש את גופי בחיבוקים והולך למזוג לכולנו שתיה לי ולו ויסקי ולה כוס מיץ תפוזים.

ממחר נחגוג בכל פעם שתהיה על אשתי אני אהיה בתוכך בכל גמירה שאת תפקידי בתוך הכוס שלה עד לרחם שלה אני אפקיד מנה משלי במעיך שאני אוהב לבלות בהם כל כך.

שתינו לחיים ואז הנחתי את הכוס על השולחן הקטן התכופפתי עם ברכי על הרצפה פתחתי את הרוכסן שלו ומצצתי לו עד בליעה כשכל הזמן הזה נטלי, אשתו צופה בנו, מתיישבת והחלה נוגעת בעצמה עד שגם היא גמרה. הסיכום איתם היה שבימים הללו אני אזיין אותה לפי שעות הביוץ שלה לפחות פעמים שלוש ביום וביתר הימי, מוטי בעלה יזיין אותה שנאמר "רוב בעילות אחר הבעל". אחרי שהוא גמר ובלעתי ניגשנו אליה שנינו מוטי נזרק לידה על הספה ואני המשכתי להיות על ברכיי הפעם מולה, מול הכוס הפתוח מלקק מוצצ ומערב את אצבעות ידי ומביא אותה לעוד גמירה ועוד אחת עד שהתפרקה גם היא ליד בעלה.

אמרנו לילה טוב מתכוננים למחר ואני? אני החלפתי לפיגמת סאטן שהיא קנתה  לי ועליתי על מיטתי, ידעתי שלא עוד הרבה זמן מוטי יבוא לזיין את התחת שלי ואכן סביב אחת וחצי הרגשתי אתו כבר גדול חודר אלי והמשכתי לעשות את עצמי ישנה עד לרגע שבו הוא ממש לפני הגמירה וגנחתי אליו כן מוטי תמלא אותי בזרע שלך אני כל כך מיוחמת והוא התפוצץ בתוכי ממלא את התחת שלי בזרע

 

למחרת היא במיטה אנחנו קמנו הכנו ארוחת בוקר וקפה ופתאום טלפון בואו מהר זה הזמן .... אז מהר התארגנו ועלינו לחדר המיטות שלהם ואני יורד לה מביא אותה לאט לאט לריגוש וגמירה ובשלות עד שהיא צועקת תכניס לי אותו תמלא אותי כבר ואני עולה עליה נשכב על גופה וחודר אותה לאט ובסבלנות לאחר ששיפשתי את הזין במיציה שעל שפתי הכוס שלה וכשני כבר ממוקם בתוכה אני מרגיש את מוטי בעלה מאחורי נצמד וחודר. ההרגשה היתה שמיימיתותוך כמה רגעים הסתנכרנו כולנו מתחרמנים מהקולות שנטלי משמיעה עד שצרחה תזריע אותי כבר תגמור בתוכי עכשיו אני מתפוצצת ואז ולפי הסדר קודם היא ואחרכך אני ואז מוטי בתוכי גמרנו בתיאום מענג . נשארתי בתוכה עוד אחרי שמוטי יצא מתוכי ורק כשהוא סיים מקלחת והביא לנו כרית לשים תחתיה להרים אותה קמתי גם אני ממנעמי שדיה אותם עינגתי בזמן הזה, תוך 2 דקוטת סיימתי שטיפה זריזה ירדתי למטה לסיים את ארוחת הבוקר שהוגשה לה למיטה.

 

עוד הרבה בילינו בימים האלה אני בתוכה ולשוני מענגת את נקביה ומוטי בתוכי ויורה מטענו אל פי ואל מעי והספקתי ללבוש כל בגד מהבגדים שקנתה לי ובעיקר לגמור הרבה בתוכה, ודי בטוח שבחודש הבא אטשמע מזל טוב יש לנו תשעה חודשים להתכונן ונפגשכדי לחגוג את זה בעוד יוום של סקס פרוע

 

 

לפני שנה. 25 באוגוסט 2022 בשעה 11:03

תחילת שנות האלפיים צ'אטים וICQ עדיין ומפה לשם הכרתי אותך.

חודש עבר החפת תמונות ושיחות ואז יום אחד פנוי ונפגשנו. נראית ענק לידי.

חששתי אבל לא רציתי לסגת. נכנסנו לחנות לבני נשים וביקשת סט שילמת ויצאנו.

אצלך התלבשתי בסט הזה הרגשתי אישה באמת ורעב כמו שמעולם לא היה לי ואז אמרת

"מגיע לי לפחות מציצה בתמורה את לא חושבת"

לא יודע למה אבל הזין שלי עמד ככ חזק כשהתקרבתי אליך ואת הורדת את המכנסיים והתיישבת על הספה שוב

את הבוקסר אני כבר הורדתי לך ולא התאפקתי לקחתי את הזין שלך לפה שלי

די מהר הוא גדל למגע הלשון שלי מלטפת אותו וכל פעם ניסיתי יותר ויותר עמוק

עשינו הפסקה לרגע כי נעמדת 

ביקשתי שתגיד לי לפני שגומר  ואמרת אין בעיה ומצצתי לך עוד הפעם יותר עמוק כי עזרת לי עם הידים על הראש

ומצצתי עד שמרוב חרמנות הרגשתי איך הפה הופך להיות רק חור תפסת לי את הראש והצמדת אליך והודעת

אני גומר אל תעזי לזוז

כן מילאת אותי בזרע בפה  לא יודעת כמה זמן המשכת לגמור בתוכי וכמה זמן לא גמרת לפני כן אבל נשארת בפה שלי גם אחרי כן לא מוציא אותו

ואז התכופפת טיפה סתמת לי את האף עד שבלעתי ורק אז הוצאת את הזין

לא ידעתי מה לעשות עם עצמי נשארתי על הרצפה ככה חצי שעה ואת יושב מרוצה מדושן מעצמך...

וכשנזין שלך התעורר שוב באת אלי ברכות מסביר שזה פשוט היה בלתי נשלט ואתה מתנצל פשוט מצצתי כל כך טוב וחירמנתי אותך כל כך

"אי אפשר היה להתאפק כי היית מוצצת כל כך טובה"

לקחתי אותי לידך על הספה ואני עוד לא אומרת מילה עוד בהלם .

לאט לאט ליטפת אותי לאט לאט שינית לי תנוחה השכבת אותי על הגב

ולחשת לי תמיד רצית להיות נקבה הרמת לי רגליים ובאת להכנס

ואז ברגע אחד צעקתי לא, אני לא מרשה לך.

אז חייכת ואמרת בסדר אני אשים קונדום. ואני השתתקתי בלי מילים בלי כוחות

ראיתי אותך מוציא ממגרת השולחן קונדום ופותח את האריזה שמת גם ג'ל על פי הטבעת שלי ועל הזין שלך שחשבתי שציפית בקונדום

אבל אחרי 5 דקות בפנים כשהרגשתי את הגמירה שלך רק אז העזתי לפתוח עינים ולראות את הקונדום זרוק על הרצפה 

לא יכלתי לקום כמה דקות וכשכבר קמתי לקחתי את החולצה והגינס התחתון שלי אפילו איני יודעת היכן היה ויצאתי והתלבשתי בחדר המדרגות שלך מעל בגדי האשה

בוכה וממהרת לאוטובוס רק מחכה להגיע הבית למקלחת חמה של שעה

 

 

*מבוסס על סיפור אמיתי שקרה לחבר

לפני שנה. 23 באוגוסט 2022 בשעה 12:16

כיתה ד, אני יושב ליד אחת מהחנוניות של הכיתה אבל גם כל כך יפה. גבוה עדינה. הגיעה רק לפני שנה לכיתה.

היתה יושבת לידי ואני לידה תמיד נותן לה משלי - צבעים טושים עפרונות מחקים הכל.

וכשהיה היום מסתיים מלווה אותה לביתה וממשיך הלאה לשלי, כמעט בלי לומר מילה. תמיד צער מאחוריה תמיד מנצל ומגניב מבט לישבנה.

יום אחד היא נעצרה על ספסל ממש קרוב לבית, וסימנה לי עם היד בלי מילים בוא שב לידי

התיישבתי.

היא אומרת לי במבטא המתנגן שלה - אני יודעת שאתה מנסה לנשום אותי בכל מקום. אני ארשה לך לנשום אותי אבל יש לזה מחיר

אני לא מרימה יותר את הכסא שלי ולא סוחבת את התיק שלי אם אני אזיע אתה תוציא את המגבת ותנגב לי את הזיעה.

בתמורה אתן לך להנות מהתחת שעיניך לא יורדות ממנו.

הסכמתי מיד. כמובן.

היא קמה מהספסל והתיק על הרצפה באתי לקום להרים לה אותו  והיא בלי מילים מסמנת לי : לא! מצביעה על המקום שישבה... ואז אומרת תנשק

אני מנשק ספסל ציבורי היכן שישבה. ורק אחר כך מרים את התיק שלה מהרצפה עד לפתח ביתה. קומה שלישית בלי מעלית.

הריטואל חזרה באופן קבוע מידי יום מלבד בימים שבהם הספסל היה רטוב מגשם. גם להפסקות היינו יוצאים אחרונים והייתי מנשק את הכסא.

בהגיענו לכיתה ז' הופרדנו לכיתות אחרות. המערכת השתבשה והשעות. 

יום לאחד בר המצווה שלי כשחזרתי לכיתה היא חיכתה לי בסוף היום של המערכת שלנו שם ואמרה לי בוא איתי.

נכנסנו לתא השירותים הצמוד למעבדה היא הורידה את המכנסיים והתחתון ואמרה לי תנשק זו המתנה שלך

נישקתי לה את התחת . התמכרתי לא יכלתי להפסיק ליקקתי גם את התחת וגם בין פלחי הישבן היא הסתובבה והתרחקה צעד

כדי ללקק את זה תצטרך לעבוד יותר קשה הרימה את התתתון ואת המכנסיים ליטפה לי את הפנים ובאותו רגע... .באותו רגע גמרתי בפעם הראשונה בחיים.

ככה בשירותי בית הספר

 

באותו ערב הגעתי מתחת לביתה והיא ירדה הלכנו מרחק ברגל  עד לאחד הבניינים הנטושים בפרדסים המיובשים.

היא הורידה שוב את המכנס הקצר הפעם ואת התחתון נעמדה צמודה לקיר ונתנה לי ללקק לה את פי הטבעת שוב ושוב כל כך הרבה זמן שעה לפחות כשהיא עומדת מידי פעם זזה כדי שהרגליים לא ירדמו. גמרתי פעמיים מלקק לה את חור התחת.

"ניקי אני אעשה הכל כדי ללקק לך את התחת כל יום!"

היא אמרה לי מחייכת "אני יודעת את זה כבר מזמן עבד קטן שלי" וגמרתי בפעם השלישית לאותו הערב כשהיא  מגישה לי ללקק אצבע שלה שהכניסה לאחוריה ומשם ישר אל פי

לפני שנה. 14 באוגוסט 2022 בשעה 8:47

הטעם שלך חסר לי כשאת רחוקה

 כשאני לא יכול עם השפתיים לנשק את עורך המושלם

כשאני לא יכול לנשק את שפתיך המתוקות

או להצמיד את שפתי לשפתי הכוס שלך

כשאני לא יכול לשלוח לשם לשון  חושנית פנימה ולפעמים הלשון רק על הדגדגן

ואצבעותי מענגות אותך מבפנים עד שכולי נספג בטעמך כשאת גומרת מרטיבה

וזה כה חסר לי לטעום אותך מתענגת בשיא ריגושך

 

הטעם שלך חסר לי נורא

טעם כפות רגליך אצבעותיך המלכותית שזה עתה חלצתי מהסנדל

ואני מוצץ ומלקק בתאווה

כשאת בכלל מכוס קפה שקודם הכנתי לך לוגמת

ורק כשאסיים היטב את שתי רגליך ללקק את לאט תתרווחי לך בכורסא

זולגת מטה משחררת לי את אחוריך

ואני יכול עם לשוני ללקק את החור מכל מה שעבר עליו היום שעה לפחות

עד שאת דורשת אצבע שתהיה בכוס ואחת על הדגדגן

ומשפריצה על גבי בעוד לשוני עדיין בתוך פי הטבעתך הטעים שלך

והטעמים שלך כה חסרים לי

 

הטעם שלך חסר לי נורא

לפעמים, לעיתים רחוקות, כשאת מרשה ומצווה

עת אני גומר בתוכך בשאגה

ואז את, את ראשי מורידה

טועם אותך ואותי גם יחד

והטעם הזה חסר לי כשאת רחוקה

לפני שנה. 8 באוגוסט 2022 בשעה 5:41

השלמות של הטבע מתגלה בה בכל פעם מחדש

זה לא משנה אם היא רזה מלאה או שמנה

השלמות של הטבע מתגלה בריחה

גם כשהיא מזיעה רטובה נוטפת מיצים או אחרי מקלחת וקרמים

השלמות של הטבע מתגלה בעיניה

חומות ירוקות כחולות שחורות

גדולות קטנות מלוכסנות

השלמות של הטבע מתגלה בה עם שתי רגליים ארוכות או קצרות

מלאות או דקיקות ישרות או מעכסות

השלמות של הטבע מתגלה בשני שדיה המופלאים

מלאים בחלב, או סתם כך גדולים מטבעם, או שטוחים כמו ביטנה ופטמותיה

השלמות של הטבע מתגלה בבטנה

בין אם היא בטן רכה גדולה עוטפת ומכילה או בטן שטוחה שרירית או סתם ככה בטן יפה

השלמות של הטבע מתגלה בין פלחי ישבנה

מקום של מלכות בין אם הם מלאים או דקיקים

חטובים שרירים או רוטטים כאלה שמכסים וסוגרים את חור התאווה

ואיבר המין שלה, פות, כוס קיראו לך איך שתרצו

אבל הוא הכי מושלם

ותמיד זקוק להבנה והקשה מלאה של הלב לא האוזנים, לא העינים

ורק לפי מה שהוא דורש פועם וחושק שלמות בפני עצמה

 

השלמות של הטבע זו את - כל אחת שהיא מלכה

גם אם בתוך תוכה היא רוצה להיות נשלטת או שפחה

לפני שנה. 4 באוגוסט 2022 בשעה 9:15

קבעתי לך תור אצל הקוסמטיקאית, ועד מחר זה יעבור... תתייצב בשש ותהיה מוכן כמה זמן שידרש.
- אבל אני לא אספיק לעבור בבית להחליף בגדים
את מי זה מענין מה אתה חושב שאתה הגבר הראשון שהיא רואה בחזיה חוטיני וגרבונים? אל תאחר!

אמרה וסגרה את הטלפון.

השעה שש ואני אצל קוסמטיקאית בביתה. מתפשט כמו לפי פקודה. היא גוערת ואומרת יש לי כאן לא מעט עבודה!

שעווה נמרחת ומגופי שיער נתלש, משתיק את הצווחות שרוצות לצאת לא מפי, אלא מעורי. ואחרי שעה "טוב את חלקה עכשיו עוד שבוע באה פה לטיפול בלייזר שלא יחזור לי הגונגל הזה ברור?!" ברור. מוציא ומשלם. מתקרב לדלת והיא עוצרת אותי. 

להתפשט שוב היא מצווה ואני מפשט , ממושמע. "אחרי" ואני הולך אחריה. היא עולה על הספה תנוחת דוגי ואומרת "כנסי מתחתי ותכנסי לעבודה"

כל פעם כשאשה דומיננטית מדברת אלי בלשון נקבה אני מאבדת את הראש וכל חוט מחשבה. אז מתחתיה לשוני ושפתי על הכוס שלה וכשהיא מרשה אצבעותי משתתפות בחגיגה מרעידות אותה והיא בכל גמירה פשוט נופלת עלי במלואה, כמה דקות של רגיעה ושוב מהתחלה.

היא קמה "את נשארת ככה לא לזוז!" אז כמובן שאני לא זזה היא חוזרת עם בקבוק בירה פתוח וקערית.

תקשיבי את עכשיו מלקקת לי חור תחת ועושה לי נעים נעים מבפנים וכשאני רוצה לגמור ואומרת לך כוס את לוגמת מהבירה מגרגרת מחטאה את הלשון ועוברת לי לכוס.

שעה שלמה ושלושה גמירות עברתי בין הכוס לתחת שלה מהופנט מהריח גם של הגוף המזיע, גם של הרוק כשמייבש על עורה גם של הפרשותיה ומהופנט כל כך שכשהיא אמרה אחרי למקלחת מיהרתי כל כך היא במקלחת אני תחתיה והיא ... זרם כה חם ונעים צהבהב חמצמץ אבל מתוק לתוך הפה שלי גומע כמה שרק יכול ונטרף ממנה.

היא לא מתקלחת במקום זה מתיישבת על האסלה ואומרת "על 4 מלקק לי רגליים אם את לא רוצה עכשיו את להיות אסלה" ואני מתעכב לשניה אולי שתיים, מתלבט בהצעה והיא כבר קלטה.... "את כן רוצה להיות אסלה נכון? אבל את עוד לא בשלה, לקקי לי רגליים" ואני מלקק את כפות רגליה וכשהיא מסיימת הריח כבר מציף את המקלחת "את רוצה לטעום נכון..." היא אומרת בלי לשאול מסובבת את התחת שלה מולי ומצווה הפעם בלחש "תבריקי אותי". אני מהופנטת מוציאה לשון ובעדינות מפסקת עם ידי את פלחי הישבן שלה ולשוני ואפי מצמדים אליה בהתחלה הריח מרתיע אבל שניה ושתים והתרגלתי ולשוני מנקה את פי הטבעת שלה, היא מסובבת את ראשה רואה אותי מתענג על הטעם שלה ואומרת  תראי כמה חזק עומד לך, אני מרשה לך לגמור. וככה בלי לגוע בו בכלל רק מלקק את פי הטבעת הריחני שלה אחרי שירותים, רק מלהיות בנוחכותה מדברת אלי כמו אל נקבה זולה אני מרגיש את הגמירה עולה ומגיעה. היא מושיטה לי את כף הרגל וגומר עליה מתפרק, אבל לידה החרמנות לא נעלמת וכשהיא אומרת "לקק" אני מבריק את כף רגלה מכל הזרע. 

היא נכנסת למקלחת ואני בצמד על הרצפה נרטב מטיפות המים  וכשהיא מסיימת מנגב אותה. היא הולכת לסלון, יושבת בספה עם הטלפון, השעה כבר כמעט חצות.

תתלבשי היא אומרת ומתקשר למיכל המלכה ואומרת לה: "מחר היא תגיע חלקה ומוכנה.

כן היא היתה כלבה טובה.

מה פתאום רק פיפי? הרבה יותר.

מה? היא בלעה את הזרע של עצמה והבריקה לי את חור התחת שעה אחרי יציאה

טוב אומר לה, ביי"

 

-"מחר תהיי אצלה במיני הוורוד עם פלאג בתחת, בעצם חכי", היא קמה וניגשה לחדר וחזרה, "תסתובבי, ודחפה לי פלאג - זה לא יוצא עד מחר ממך!, בשעה 1030 שלא תעזי לאחר!"
וככה נסעתי לביתי, סופר את השעות עד לפגישה המחכה לי לסוף שבוע ארוך במיוחד

לפני שנה. 3 באוגוסט 2022 בשעה 6:20

כל כך הרבה פעמים וכל כך הרבה מפגשים בכל פעם היה רגע אחד של התחברות מטורפת. לא אעלה כאן את כולם כי אין מספיק מקום אבל מקב קטן שאשא איתי עד יום מותי

הפעם הראשונה באוטו יחד כשעלית עלי הכנסת אותי לתוכך ומרוב תשוקה והתחברות שאלתי לרשותך אם אפשר לגמור בתוכך ואמרת לי "רק בתוכי! לא בשום מקום אחר!!!"

הפעם ההיא כשבאתי אליך ועשית לי טיזינג כל היום שכשנכנסתי אחרי נשיקה סוערת כבר הרגשתי שאת רטובה אז סובבתי אותך אל הקיר וקרעתי לך את התחתון ונכנסתי אליך

הפעם שהיינו בחוץ ביום כיף ובערב  בחניון קיפלתי את מושבי הכסא פיסקתי את רגליך ובאוטו ירדתי לך עד שגמרת שוב ושוב ושוב ולמזלי היתה לי אצלי חולצה להחלפה

הפעם היא שנשכבת על הבטן ואחרי ליקוק הכוס הטעים בעולם הורדת קצת את האגן וכיוונת טיפה את הראש, ולשוני החליקה אל התחת שלך ומאז זה הפך לדבר של קבע לי לא היה איכפת גם סתם כשהיינו נפגשים באמצע יום ללקק את חור התחת הכי טעים

הפעם ההיא ביום ההולדת שלך שאחרי כל כך הרבה סקס במקלחת התחלת לעשות פיפי שטפטף על רגליף אז סגרתי את המים התכופפתי מתחתיך ושתיתי את כל מה שנותר

הפעם ההיא ביום ההולדת שלי שבחדר הלבשת ואיפרת אותי כאשה ואמרת היום יש לי מאהבת ועד הלילה גמרתי בחצאית רק מלענג אותך בערך עשר פעמים ובסוף היום לקחת ויברטור שמת אותי בתנוחה המסיונרית ועודו בתוכי וקצת בתוכך גמרנו ביחד כשאת מעלי

הפעם ההיא שבאמצע הסרט אמרת בא לי משהו משוגע חכה לי בתא השירותים והזדיינו בשירותי הקולנוע וקינחת ב"לקק אותך מתוכי"

הפעם שכמעט ונתפסנו באמצע יער על ידי פקחיי רשות הטבע

הפעם שנסענו יחד ושעה שלמה אצבעותי בכוס שלך תוך כדי הנהיגה, מזך שבחרנו אזור ושעה בלי תנועה 

הפעם ההיא שאחרי שעה של רימינג מטורף ואצבעות מענגות את החור בפנים אמרת לי נו תכניס אותו כבר לתחת שלי 

הפעם ההיא שצילמת לי אותך בבגד ים בחנות ולא קנית כי זה יקר להחריד ולא נידבת פרטים והסתובבתי ערב שלם בין חנויות מראה תמונה מטושטשת למוכרות  וכששמתי לך ליד הדלת וכתבתי יש לך הפתעה אחרי שעתיים מצאנו את עצמנו שוב מזדיינים הפעם כשאת בבגד הים חצי לבושה

הפעם שאמרת לי אני כל כך מבואסת אני במחזור וכל כך חמה, אז אצמרתי לך למי מפריע המחזור אם את רוצה וכל אותו היום לא יצאנו מהמיטה רק החלפנו מגבות ספוגות בלי הכרה

הפעם שהלכנו להצגה יומית והפעלתי ביצת רטט בכוס שלך בקולנוע ואת בתמורה הוצאת לי את הזין מהגינס ומצצת עדגמירה ואח כך העברת אלי את כל הגמירה בנשיקה רטובה

אותה פעם בגקוזי ופעם בבריכה ופעם שאמרת אתה צולל רק לא בבריכה אז הוכחתי לך שגם שם

הפעם שאמרת לי בא לי אנאלי אבל אתפנה רק עוד שעה ושלחת לי תמונה וכשהגעת כבר חיכיתי לך ליד הדלת וכשנכנסנו והתפשטנו שנינו היינו עם אותו פלאג תואם

הפעם ההיא שאמרת לי הוצאתי את ההתקן וקבעת לי את ימי הביוץ שאקח חופשה ביומן

 

ועכשיו מאז הלידה... לאן נעלמה לי אותה אישה?