לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

Phases of the Moon

Oh, moon of transformation, My spirit sings of change.
For I have danced the rhythms Of the thunder and the rain.
I have filled with laughter,Ridding my heart of pain,
Embracing all the healing of Emergence without blame.
I have bathed in sunlight,I've ridden on the wind,
I have learned the lessons Of becoming my best friend.
Mold my path with gladness,As my vision comes into me,
Taking root in the present Bcoming tangible reality.

darksome night and shinying MOON, balance of the dark and light
hearken ye awitches rune as we performer our secret rite
לפני 15 שנים. יום שבת, 12 בפברואר 2011 בשעה 4:53

שהיינו קטנים
שאנחנו רוצים להיות גדולים שיהיה לנו חופש שיהיה לנו יכולת להחליט על חיינו
להשתחרר מההורים
חחחחח
בולשיט
והינה אתמול העבודה שלי מתחה איתי את הגבול עד הקצה האחרון ויצאתי מהחנות והשארתי את המפתח כי די לפה אני לא חוזרת
תעזבו את זה שרוב הסיכויים שאני אחזור כי אני מאילו שאכפת לה מאחרים יותר מידי ולא רוצה לדפוק מישהו (אוי שתרגעו סוטים אתם יודעים על מה אני מדברת) ונדפקת בעצמה בתהליך (שוב תרגעו סוטים!)
ואני מתקשרת לאמא שלי
וכול מה שאני מקבלת זה פאקינג ביקורת וכעס במקום תמיכה בבת שלה שיצאה בדמעות מהעבודה מרוב שהיא התאכזבה מהם.
אין......... לא יאומן עד כמה לא משנה מה............. אכפת לי ממה שהיא אומרת.
אוף והיום אני צריכה להחליט אם אני הולכת לעבודה או לא מחר
😒
מישהו יודע על עבודה באיזור כפר סבא ? 😡

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י