לפני 15 שנים. יום שלישי, 15 בפברואר 2011 בשעה 3:22
אולי אני אלך עם השוטים שלי
טוב לפחות גילתי שאני מפחידה גם בלעדיהם
מסתבר שהבעיה של העובדים האחרים היא שהם מפחדים ממני XD
ועוד יש לי יום כול כך ארוך 😒
לפחות הוא יגמר בטוב
אני אתרגל למונוגמיה הזו בסוף 😄
מחכה לך אהוב שלי
}{

