לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

Phases of the Moon

Oh, moon of transformation, My spirit sings of change.
For I have danced the rhythms Of the thunder and the rain.
I have filled with laughter,Ridding my heart of pain,
Embracing all the healing of Emergence without blame.
I have bathed in sunlight,I've ridden on the wind,
I have learned the lessons Of becoming my best friend.
Mold my path with gladness,As my vision comes into me,
Taking root in the present Bcoming tangible reality.

darksome night and shinying MOON, balance of the dark and light
hearken ye awitches rune as we performer our secret rite
לפני 15 שנים. יום שבת, 18 ביוני 2011 בשעה 17:22

של רוחניקיות משאקטי
אני לא אוהבת את הלידי גאגא הזו
בשירים שלה היא ממש מופרעת
מה....! יש שם הצלפות וכאלה וזה סוטה כזה
אני לא מבינה איך אפשר לאהוב את זה
בטוח שנשים כאלה אין בשאקטי.......
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אילו רק הייתן יודעות בנות מי יושבת לידכן ונקרעת מצחוקקקקקקקק
בחזרה בבית לילה טוב
}{ דארקי
_____________________________________________________________________________

עוד 6ימים בשישי 24.6 חוגגים בקינקיליין סלון לדומי העוגייה של הליין יומולדת במסיבה מתוקה
מתוק מעולם לא היה חטא מסוכן יותר
ניתן להתחיל להרשם במסרים http://www.thecage.co.il/profile,6827.html

ואל תשכחו את זה :)

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י