לפני 15 שנים. יום שני, 20 ביוני 2011 בשעה 16:06
והשאלה היא ללכת לישון מוקדם או לא ?
מנסה להישאר ערה עוד קצת
__________________________________________________________________________________
עוד 4 ימים בשישי 24.6 חוגגים בקינקיליין סלון לדומי העוגייה של הליין יומולדת במסיבה מתוקה
מתוק מעולם לא היה חטא מסוכן יותר
ניתן להתחיל להרשם במסרים http://www.thecage.co.il/profile,6827.html
ואל תשכחו את זה 😄

