לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אניגמה

רעיונות והגיגים
לפני 12 שנים. 8 בנובמבר 2011 בשעה 21:43

היא גנחה מבעד לגאג שחסם את פיה, ריר נטף ממנו והוא ידע שהיא עכשיו קרובה לקצה. אלו היו הרגעים היפים, החזקים שלקראתם עמל עליה, על גופה, להביא אותה לקצה. כבר שעתיים שהוא משקיע בה, עובד עליה במסירות ובהשקעה, והיא, היא למדה להעריך את האיכות, את האיטיות המייסרת, את ההקפדה על הפרטים, על הסדר, על השיטתיות.

הפעם הוא הגיע לפניה, הכין את המקום, סידר את הציוד, התכונן לקראתה, הם ידעו שזה הולך להיות יום ארוך ומיוחד. כשהיא נכנסה בהיסוס הוא הריח אותה, את שילוב הניחוחות של הבושם הטוב והפחד. אין כמו ריח של פחד...היא נכנסה והוא פקד עליה בקולו השקט שתתפשט ולתעלה למיטה. הוא אהב להתבונן בה עירומה, בגופה הלבן, הרגיש, הגוף שהוא עומד לטפל בו ובנשמה האצורה בו.

כשהיא הייתה על המיטה הוא כיסה את עיניה, "זה מחדד את החושים האחרים" נהג לומר לה. והיא, היא ידעה כי החושך השחור וחוסר הידיעה מה מתקרב, מה צפוי בכל רגע, החושך הזה היה חלק מחוסר האונים שלה מולו. כשירד החושך על עיניה החלה להקשיב לקולות ולנסות לקלוט מה מתקרב, מה יבוא עליה. היא שכבה על הבטן, הוא לקחת את שתי ידיה וכופף את זרועותיה אחורה מעל העורף וקשר אותן. עכשיו פקד עליה להתהפך על הגב. גופה הבשל היה מונח לפניו כמו לפני ניתוח, כנייר לבן מול צייר, ראשה מונח על ידיה הקשורות. עכשיו עסק בהכנת החבלים לקשירת רגליה, כל אחת מהן כופפה לכיוון הבטן ונקשרה בכמה כריכות כך שנמנע ממנה לפתוח את הרגל וליישר אותה. אותה פעולה ברגל השנייה יצרה מצב בו רגליה מכופפות וקשורות לכיוון הבטן, מפוסקות וחושפות את הכוס החלק שלה. חיבור חבלים בין הברכיים המכופפות למרפקים הנעולים יצר מצב בו הייתה עקודה ללא יכולת תנועה.

התנוחה ובעיקר תחושת החבלים על גופה, כמו גם ההתעסקות שלו בגופה, חירמנו אותה, היא הייתה בחשכה אבל התענגה על הנגיעות הקלות שלו בגופה תוך כדי הקשירה. הוא הבחין בהנאה שהיא שואבת מהתהליך, מהעיסוק בה, הוא גם יכול היה להבחין ברטיבות המצטברת בין שפתי הכוס שלה.
הוא פסע לאחור, מביט ביצירת האריזה שזה עתה סיים. הוא אהב את המראה שלה ככה. את השפחה שלו ארוזה ומוכנה לשלב הבא...
הוא נתן לה להתרגל מעט למצבה, לדמיין ולחשוש מהצפוי. היא לא ידעה מה יקרה בהמשך, האם זה יהיה כרוך בכאב? ואיזה? איפה? היא תעמד בזה?....היא יכלה להרגיש אותו בחדר, לידה, מתבונן. זה גירה אותה עוד יותר. חוסר היכולת לגעת בעצמה, להכניס אצבעות, לשפשף, הטריף אותה. היא יכלה להרגיש את הרטיבות המציפה אותה, את הנפיחות של הדגדגן אבל לא יכלה למצות אותה...

הוא לקח שוט רצועות עור והחל לטייל על גופה...לאט לאט מלמעלה למטה וחזרה, מעביר אותו בין ירכיה הקשורות, מטייל בין ועל שדיה, על פטמותיה הזקורות והקשות, על פניה. לפני שהתרגלה לרעיון והבינה מה מטייל עליה הוא כבר החל מצליף בה, לאט אבל חזק, על הירכיים, על התחת המורם שלה, על שדיה. מכה אחרי מכה, מתבונן בסימנים האדומים המצטיירים על גופה הלבן. הוא החל להגביר קצב ולהוריד את העוצמה, עכשיו הרגישה את הצלפות הרצועות על הרגליים שלה ועל התחת, את תחושת הכאב המשכרת, את הצריבה הנעימה כל כך. גופה התפתל מתחתיו והיא נאנקה, גונחת בכל ירידה של השוט. הוא עצר והביא גאג. חסם את פיה בבת אחת עוד לפני שמחתה. עכשיו יכול היה להמשיך ללא חשש מצעקות והפרעות.
כשסיים נתן לגופה הכואב לנוח, להתרגל לצריבה. הוא ליטף אותה עכשיו לאט, מעביר את ידו לאורך גופה ועורה שהיה חלק ועכשיו נעשה פסים, פסים, בולטים וצרובים. הוא היה כבר מגורה, אבל שלט בעצמו, המתין וידע כי עוצמת ההנאה רק תגבר בהמשך. היא שמעה אותו מטפל בציוד עד שהרגישה את קור הברזל של המצבטים, שני מצבטים חזקים שנצמדו לפטמותיה ולחצו חזק כל כך עד שדמעות עלו בעינה. הם היו מחוברים בשרשרת והוא מתח אותה בחוט דק את חבל שחיבר את ברכיה, עכשיו היו פטמותיה לחוצות וצבוטות וגם משוכות. הכאב הממוקד בהן הטריף אותה, חידד את כל חושיה והעביר זרמים בכל גופה. הוא אהב לראות אותה מצטמררת, מתפתלת מכאב. אז החל ללטף את שפתיה, להרגיש את הרטיבות הנוטפת מבין רגליה, לשחק בקצה הכוס שלך, לאט הכניס אצבע ועוד אחת, החל מחדיר את אצבעותיו לתוך גופה החם והמזמין. חודר עמוק יותר ויותר, פנימה ובסיבוב, מעמיק וחודר לגופה שהגיב בתנועות דחיפה כשהאגן שלה עולה ויורד בפראות. היא סטר לה על הדגדגן, סטירות קצובות שהשמיעו קול מיוחד במגע כף היד על הבשר הרטוב במיצי הכוס שלה. היא עלתה וירדה ללא שליטה, מכניסה את ידו עמוק יותר ויותר לכוס שלה כשהיא קשורה ופטמותיה צבוטות.

הוא לא נתן לה לגמור, לא לפניו. לא לפני שיטפל בחור התחת שלה. הוא שלח יד והביא איתו דילדו ארוך. הפעם לא נתן לה להרגיש ולהכיר אותו לפני. היא לא הספיקה לעכל והוא כבר היה עמוק בחור התחת שלה. מכניס ומוציא את אבר הגומי הגמיש מגרה את התחת שלה ובו זמנית חודר שוב עם אצבעותיו לכוס הרטוב שלה. ההרגשה של שני החורים מטופלים בו-זמנית עוררה אותה שוב לטירוף של רטט ותנועות לא רצוניות של האגן. היא גנחה ויבבה מתקרבת לאורגזמה שחישבה להתפוצץ מתוך גופה. הוא המשיך לחפור בגופה ולקחת אותה לקצה, ממתין לרגע הגמירה שלה כדי למשוך בשרשרת הברזל שתתנתק מפטמותיה הכואבות בשנייה הנכונה.
כשהוא הרשה לה לגמור היא התפרקה מולו בגמירה של רטט וחוסר שליטה, נוטפת כולה ויוצרת שלולית מתחת לתחת שלה. הוא אהב לראות אותה ככה, אהב להביא אותה למצב הזה. להחליט מתי ואיך תגמור.

כשהתיר את הגאג שלה היה הפה שלך רטוב ומלא רוק. עוד לפני שפצתה את פיה הכניס את הזין הקשה שלו לפה שלה, עמוק לגרון. הוא החל לזיין את הפה שלה מחזיק בשערה ומצמיד אותה אליו, מכניס עמוק עד שהביצים שלו נחו על אפה, חוסמים את יכולת הנשימה שלה. כשכמעט נחנקה היה יוצא ממנה. מעביר את הזין הרטוב מהרוק הסמיך שלה על פניה. כשהזין שלו כבר היה קשה ומוכן, סובב אותה שוב על בטנה, ככה בעודה עקודה התהפכה לתנוחת ארבע כשידיה מאחורי ראשה והתחת שלה מורם למעלה ומוכן לקראתו. הוא חדר אותה מאחור בבת אחת, נכנס ויוצא ממנה כשהוא אוחז בחבלים שעל גופה כאמצעי לחדור אליה ולצאת בכל פעם.
כשעמד לגמור יצא ממנה וסובב את ראשה, אוחז בשערות שלה הוא הרים את ראשה מולו, הביט מלמעלה בעיניה וגמר על פניה. מטחים של זרע חם זרמו על לחייה ומצחה, נחו על שפתיה.
הוא חיבק את גופה החם בגופו והחל מתיר את חבליה כשהוא צמוד אליה, מחבק ומתיר.

string doll - תיאור מחרמן לגמרי...
יאמי.
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י