לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חומרים גזורים מחוויות שלמות

מקבץ חוויות, תובנות וסיפורים מבוססי מציאות שמשקפים את התפיסה שלי כלפי עולם השליטה והחיבור המיני-מנטלי.
לפני חודש. 17 במרץ 2024 בשעה 21:43

בשנה האחרונה ובעיקר מאז המלחמה הנוראית הורדתי את הרגל מדוושת הקינק והשליטה. יאמבה כיף וטירוף חושים - לא היה לי.

בתקופה הזו הכרתי ונכנסתי לקשרים דרך אפליקציות כמו באמבל.
מספרים שהסיכוי לקשר משמעותי גדל כשמכירים דרך מפגשי שיחה טובים. זה הגיוני. זה לא מה שקרה לי, אבל זה הגיוני.

את החתירה אל הגבולות שלה ושלי, ליטוש ההתמסרות, הקינק המלוכלך - שמתי בצד. במקום זה התמקדתי בחתירה להבין אותה ולהכיר את עולמה. אולי אפילו ייצא לי להתחבר אליה - מי יודע.  בתקופה הזו הקשבתי המון. לא הגשתי לה פילוסופיות גדולות או משפטי מיינד פאק מניפולטיבים. אחזתי בכוס היין, בירה או ליטפתי כוס קפה וניסיתי להכיל ולהבין עולמה של אישה. ניסיתי גם להבין איפה אני בתוך זה. 

קומץ מסקנות מקומץ הכרויות

1. נשים רוצות גבר דומיננטי: הנשים שיצאתי איתן ברובד עמוק רצו גבר דומיננטי בזוגיות וכנראה במיטה. לא נתקלתי במקרה שצללתי עם מישהי לשיחת עומק והיא אמרה "איך אני רוצה להגיע הביתה ושיחכה לי על 4 וילקק לי את הרגליים". בסופו של יום, לפחות בפנטזיה, הן רצו גבר שיגרום להן להתמסר אליו. זה הרגיש לי מוכר. זה הרגיש לי בנוח.

2. רוב הנשים הן סוטות: רוב הנשים שהצלחתי להחשף לעולם המיני שלהן נשאו העדפה מינית חריגה כזו או אחרת. האחרונה פינטזה על גנגבאנג מבוקר עם אריתראים. נחמד מאד. אני נוטה לחשוב שהנשים בכלוב והנשים בבאמבל סוטות באותה מידה. פשוט אלו מבאמבל מרגישות פחות בנוח להודות במיניות שלהן ולהכיר בה.

3. אני נכבה בחיבור נטול מיניות: אני לא מותנע טוב כשאני מצניע היבטים מיניים בהכרות ומתרכז באישיותה של האישה. אני מתמלא באנרגיה ידידותית, לא רק שחווית הגבר שלי מטשטשת, כל חווית הגבר-אישה מטשטשת והאישה נראית פחות אטרקטיבית. הכרות בלי מיניות בהתחלה עדיין מוזרה לי. 

4. אני נכבה באנרגיה רומנטית: האנרגיה המינית-רומנטית שלי בהחלט טעונה שיפור . אני מתקשה לבטא מחוות רומנטיות בתחילת ההכרות. זה פאק, אבל זה פאק הגיוני. אני טרם מכיר אותן, מאיפה אקריץ עכשיו חיבור רומנטי. לעומת זה, קינק ושליטה (מתונים) יכולים להתקיים גם אל מול זרה מוחלטת. לצערי החברה עדיין לא הבשילה להכרויות מהסוג הזה שאפשר לשלוח אישה באמצע הדייט לשירותים ולדרוש ממנה לחזור כשהתחתונים בתוך הפה שלה ולהמשיך את הדייט עד שאחליט להוציא אותם. אבל זה עוד ישתנה.

5. נשים אוהבות לאללה כשמבינים אותן: במפגש שלא נהוג לגעת באישה בהתחלה, להגיד לה "שאתה מבין אותה" אחרי שהיא שיתפה במשהו אישי זה הכי קרוב למגע שאני יכול לעשות. אני באמת חושב ששיפרתי את כישורי התקשורת שלי בתקופה הזו. לא בטוח. קשר מוצלח יכריע.

.
לא החלטתי איך אני ממשיך מכאן אחר הקשר המשמעותי הבא שלי ואיך סוטים צריכים לחפש קשר רציני באפליקציות הכרויות, אבל אני אופטימי ואם חברים שואלים אותי אני אומר "שאני בדרך הנכונה וזה פשוט לוקח זמן".


בתמונה: אני, היא ודייטים מהסוג שאני אוהב.

 

 

 

 

 

 

deepThinker - גם לי מרגיש מוזר היכרות בלי מיניות. אולי יש טיפוסים שמתאים להם קודם המיניות ואז הדבר האחר.
לפני חודש
עידן האלמנט​(שולט) - אני מבין שהמשחק זה מידתיות. צריך להגיע עם סט כלים חדש מרומז יותר ומעודן יותר מבחינה מינית.
לפני חודש
deepThinker - לא מבין למה הכוונה, תוכל להסביר?
לפני חודש
עידן האלמנט​(שולט) - צריך להמיר את המיניות למיניות מרומזת. אני לא מומחה בזה. אבל לגרום להבין שאתה מיני וסוטה מבלי להגיד שאתה מיני וסוטה, במבט, בדיבור. צריך גם לא לצאת קריפי. זה אמנות השולט המרומז. אקח קורס בנושא ואחזור אליך.
לפני חודש
Gentle and Real​(נשלטת) - מעניין.
גרמת לי להבחין בפער בפתיחות שלי למגע בדייטים ונילים לעומת מפגשים עם שליטה (או אפילו ונילים שמראש מקבלים טייטל של סטוץ)
לפני חודש
עידן האלמנט​(שולט) - את יכולה לתפוס קשר כרציני גם כשהוא מתחיל מיני / שליטתי?
לפני חודש
Gentle and Real​(נשלטת) - חושבת שכן, יכולה.
בעולמות הונילים, התפיסה היא שהגבר הוא זה שלא מצליח לקחת ברצינות אישה שעל ההתחלה הפגינה מיניות פתוחה ומשוחררת.
מה שנקרא, מריה הקדושה או מדונה.
לפני חודש
Into​(נשלטת) - עוד טיפ ממני אליך ככה חינם אין כאסף:
נשים לא נמשכות לגבר שמפרסם תמונות שלו מתמזמז עם אקסית/מישהי שזיין פעם, אסרטיבי ככל שיהיה

אין בעד מה
לפני חודש
עידן האלמנט​(שולט) - תודה על הטיפ, אבל זה לא פוסט הכרות, אז לא כזה מה נשים אוהבות. זו תמונה נוסטלגית מדייט ראשון מיוחד מאד שהיה לי.
לפני חודש
חסידה חולת אהבה​(נשלטת) - מסכימה מאוד עם הדברים שכתבת. מעניין לקרוא את זה מנקודת מבט של גבר באפליקציות. אני מהצד הנשי חווה חוסר רצינות בקשר אם גבר בתחילת ההתכתבות מנסה להיכנס לי לתחתונים. אבל פה באתר זה אחרת כי מניסיוני שולטים לא מחפשים פה זוגיות בדסמית. לכן אין ציפייה כזו. השיח על מיניות פתוחה וגם קינקים מאוד חשוב בעיניי אבל לעניות דעתי יש להביע עניין בבחורה ולנסות להכיר אותה ברבדים אחרים ולהיפתח כדי להיכנס לנושא אינטימי כמו מה היא אוהבת בסקס.
בכל אופן יש לי הרבה מחשבות בנושר אבל עדיין לא מצאתי את הדרך הכי נכונה להיכרויות מסוג כזה.
מצפה לקרוא עוד ממך
לפני חודש
soGOod - ואי זה באמת אתה?
לפני 3 שבועות

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י