ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

כשהחושך מאיר לנו את הלילה.

Something about a little box with a mirror and a tongue inside
לפני 11 שנים. 9 בדצמבר 2012 בשעה 16:45

 

לפני כמה שנים נסעתי לשם לכנס עם השותף שלי, בחור מבוגר אולי בן 65, לקחנו חדר במלון יוקרתי, וקיבלנו חדר ענק, שני מיטות קינג סייז עם מרווח באמצע למשחק סטנגה, משהו מטורף, רק מה, עדיין חלל אחד, הקיצר בלילה השני הוא החליט שהוא עייף והוא נכנס לישון בשמונה, ואני, אין בכלל מצב שאני נרדם בשמונה גם אם העולם כולו תלוי בזה, טלוויזיה גם לא ממש ברירה, הוא ישן בחדר, אז ירדתי למטה....

היו שם אולי כמה אזורים של הופעות, על הבמה המרכזית הייתה זמרת מדהימה, מאוחר יותר להקת רוק, ממש הופעות מעולות, אני יושב לי לתומי ופתאום..... אני רואה בלונדה מ ד ה י מ ה!! כמו מהסרטים, עמוד חשמל כזה עם כול הבליטות הנכונות, האמת יצאו לי העיניים, יצא לי לראות בחורות יפות כבר (סיפור אחר) אבל זאת הייתה פשוט מעלפת, מהממת, והיא מתקרבת אלי, אולי שמה לב שנעצתי מבט בתצוגה אצלה, (אני לא יודע להשפיל מבט) והיא ממש ניגשת אלי ושואלת אם הכיסא לידי פנוי, עכשיו גם אם הייתי שומר אותו לאולמרט הייתי אומר לה שהוא פנוי.

אני מחייך היא גם, מזמינה לשתות, מדברים קצת, והיא נוגעת בי בטעות כזה, ואני בעננים, מהיכן אתה? מה אתה עושה כאן, וצוחקת עם השיניים הכי לבנות שראיתי בחיים שלי, היכן אתה שוהה, עניתי לה שכאן, במלון הזה, והיא כאילו בטבעיות שואלת רוצה להראות לי את החדר שלך? אני קצת בהלם... (וזה היה בזמן אחר, והיה לי שותף בחדר, אז לא ללמוד מזה כלום) אני כמעט בלעתי את הלשון שלי

עניתי לה שאני נשוי, ואני ממש נותן לעצמי שוב כאפה על הטעות הזאת, היא ענתה שלא אכפת לה, ואני עניתי שלי כן אכפת(מגיעה לי הכאפה הזאת), אז היא עשתה פרצוף כועס ומתגרה והלכה, אני מיד הזמנתי עוד משקה וביקשתי עודף קרח מהמלצרית, האמת מאוכזב קצת מהידיעה שפספסתי הזדמנות כזאת, אבל יחד עם זה מאושר שמישהי כזאת התחילה איתי.

אני יושב קצת יותר ומגיעה לה משהיא בדיוק כמו הראשונה, רק על גוון כהה, ושם גיליתי שכהה יכול להיות אפילו יותר מרשים מבלונד, את פשוט לא מאמינה, ואני מהביטחון שהראשונה נטעה בי, מיד חשבתי שאני לגיטימי גם לזאת, ורק מבט אחד והיא באה אלי.... אלי... את שוב לא מאמינה, זה מאורע שמימי ממש, כמו להדליק את האבוקות ביום העצמאות רק פי מיליון יותר שווה.

הקיצר שוב הכסא פנוי, שוב השיחה, שוב נשוי, ושוב הולכת, ואני אומר לך ממש תכננתי להתקשר לאישתי בו ברגע לספר לה שיש לי את זה, פצצות מתחילות איתי, ומהסוג שאין בכלל אפילו לא ביבוא אישי לארץ, כבר רשמתי לעצמי מה אני לובש, איך השיער שלי, איזה אפטר שייב עלי, הייתי בעננים.

כשהשלישית הגיעה הבנתי.........

הם נערות עובדות....(דאמיט)

זה לא החיוך המקסים שלי או הבלורית המלאה שלי, רק החברות שלי עם כמה נשיאים ירוקים.

פדיחות

 

chiquita - חחחח..אויי אני בוכה מצחוק...
כאילו דא ? זה לא היה ברור ?!! חחח
נהנית מהבלוג..:)
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י