ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

כשהחושך מאיר לנו את הלילה.

Something about a little box with a mirror and a tongue inside
לפני 9 שנים. 22 בדצמבר 2014 בשעה 23:42

חדר מלון מהוגן, סדינים מעומלנים מכותנה מצרית צפופה, ריח של ספא, ברקע אם ממש שותקים אפשר לשמוע גיטרות מבוגרות בוכות.

את קשורה על המיטה, עירומה, על העיניים שלך קשור צעיף רך ונחוש. החדר חשוך בכל מקרה.

כבר חצי שעה בערך עברה מאז שיצאתי, חצי שעה מאז שגמרנו, הישבן שלך עדיין קצת כואב, ואת מתחילה לשאול את עצמך אם אני בכלל הולך לחזור, ויותר גרוע, מה קורה אם אני לא חוזר, מי ישחרר אותך?

קצת אחרי שאיבדת תקווה הדלת נפתחת, אבל תמיד יש את החשש שאולי נתתי את המפתח למישהו אחר, או שמה בכלל שכחתי לשים את השלט של נא לא להפריע וזאת המנקה שהביאה עוד מגבות.

כשאת ערומה וקשורה כך, את כל כך פגיעה.

את מריחה אותי, והקול שלי מרגיע אותך. וזה היה כל כך תמים מצידך להרגע עכשיו...

אני מתיישב על המיטה, משחרר לך את הרגליים, עכשיו רק הידיים שלך אזוקות, אני מניח כרית על הרצפה, ומורה לך לרדת לשם על הברכיים, הראש שלך מונח בין הרגליים שלי, את יודעת שאני אוהב להרגיש את הלשון שלך מתחת לביצים שלי לפני שאני מרשה לך לרדת לי, אז אפילו שקשה כשהעיניים מכוסות, הלשון שלך מחפשת את הנקודה הזאת אצלי.

אבל אז את פתאום מבינה שאנחנו לא לבד בחדר.

"אל תזוזי"  אני אומר.

"ותזהרי שהלשון שלך לא תפסיק ללקק אותי" אני מוסיף

כשאת מקבלת ממני אישור להכניס את הזין שלי לפה שלך, אני גם נותן סימן שאת לא רואה ומישהו מתקרב אלייך מאחור.

מיד אני מחזיק אותך בשיער חזק, שלא תחשבי על לזוז, היד שניה שלי על הגרון שלך, ואם צריך תהייה כאן גם סטירה, תזהרי אפילו לא להעיר לי על זה, אני לא פתוח למשא ומתן עכשיו, את שלי ואני יכול לעשות בך גם את זה.

הוא מלטף לך את התחת ופוער את הכוס שלך לפני שהוא מחדיר את החרמנות הזולה שלו אלייך.

את מקבלת אותו ברגשות מעורבים, זה לא טיבעי לך, את רועדת מהמעמד, רועדת מהפחד, ורועדת מיום המחר, את לא בטוחה שזה היה רעיון טוב, אבל את מזיזה את התחת שלך לכיוון שלו כמו זונה, רוצה להרגיש את החדירה עד הסוף, לשמוע את נקישות הגוף שלו ושלך, הכוס שלך תמיד היה צריך עוצמה בחדירה, ואפילו שאת מתביישת עכשיו, את יודעת שהגוף תמיד מנצח את השכל הישר.

המגע של הקונדום כאן מנחם אותך קצת, את יודעת שאני דואג לך אפילו עכשיו, ואפילו שהטעם של הזין שלי מרגיש אלים יותר היום, את מרשה לעצמך ליפול לשמיים, לשכוח שהעולם קיים, ולחלום את הרגע.

 

פתאום יש כאן תוספת של מגע אחר, מלטף, עדין, ידיים רכות שחופנות אותך, חושקות בך, מגע של אישה הוא תמיד אחרת, יש בו ביטחון ורכות שאסור שיהיו בגבר, מגע שחולק איתך את הרגע ומגרה אותך בצורה שאת לא מכירה.

כשאני מכאיב לך, המגע כואב איתך, כשאני אוהב אותך המגע מקנא ומחבק אותך חזק יותר...את לא לבד.

אז יש זין זר שחופר בתוכך בכוח עכשיו, ויש אישה שמלטפת אותך בפעם הראשונה מתענגת עלייך וחולקת איתך נשימות, מדי פעם את מרגישה את פטמות שלה נדבקות אלייך, ויש זין של אדם שאוהב אותך שהולך לגמור לך בפה.

ויש גם את פרינס ברקע מאונן על גיטרה את when the doves cry.

 

כשזה נגמר אני לוחש לך באוזן שיש הבדל ענק בין קנאה לרכושנות, אני שייך לרכושניים, יש לי בעלות עלייך, את שלי לגמרי. אני יכול לעשות בך כל מה שארצה, אבל אני לא אתן לאף אחד לקחת אותך ממני, אני גם אגלה לך שאני לא ממש מתלהב מזה שמישהו אחר בדיוק כרגע חודר לתוכך, אבל קנאה זה לחלשים, ואני כאן לקחת אותך לקצה העולם, אז תבלעי.

 

עכשיו נותרנו בחדר שלושה, אני את והיא, והיא מרגישה אותך מתמכרת למגע שלה.

אז אני משחרר לך את הידיים ואוסף אותך קרוב אלי, שתשמעי את הלב שלי מגמגם כשהחזה שלך צמוד אלי, והיא מאחוריך מרגישה אותך גם, יוצרת כריך נדיר של תשוקה, סטריאו זאת דרך מעולה לאבד את עצמך לתשוקה, ואפילו שאת לא קשורה עכשיו, המעבר מזונה שמנצלים, למלכה שמלטפים תמיד זורק את הגוף למחוזות אחרים. כמו קרמל ומלח.

אז תשתקי, ותאהבי אותנו יחד עכשיו, כי וניל לפעמים זאת מלכת הגלידות, תהייה פעם אחרת שנשחק משחקי שליטה, נבחן מה אנחנו אוהבים במקהלה הזאת. ואת גם יודעת בתוכך שאני לא אחזיק את עצמי יותר מדי, הטבע שלי הוא כמו זיקית, הוא אולי יתאים את עצמו לגמירה שלך, אבל אז פתאום יתפרץ בפראות של חיית פרא, וידרוש את האתנן שלו.

 

את כבר יכולה לראות אצלי בעיניים איך משהו הולך לקרות, שיויון תמיד הוערך יתר על המידה בעיניי.

 

כאן אני עוצר לרגע את הסיפור רק כדי להגיד שיש מחיר שאני הולך לדרוש עבור כתיבת ההמשך!

הצעות מחיר יתקבלו בפרטי, וכדי שלא יהיה ספק, כסף אינו מטבע בעל שווי בשוק שלי.

 

 

 

chiquita - אף פעם לא אהבתי גלידת וניל...אני יותר בקטע של תמר פקאן..:)
לפני 9 שנים
גרנוי​(שולט) - מוח, דברים אף פעם לא חד גווניים, אם זה רק הפנטזיה שלי או רק התחושות שלה, אז אין בזה את הכוח שצריך. חשוב תמיד שיהיו כמה רבדים לכול סיפור ולכל מציאות שכזאת.

לפני 9 שנים
גרנוי​(שולט) - ציקי, כדי להכין את הגלידה שאת רוצה, לוקחים וניל ומוסיפים לה את תמר ואת פקאן, בדיוק כמו שכתבתי כאן.
לפני 9 שנים
chiquita - ויש את הטעם השוקולד הבלגי הכל כך משובח ועשיר בטעמו כך שכל התוספות מתגמדות לעומתו...:)
לפני 9 שנים
גרנוי​(שולט) - מבין את הרמז, ומיד הולך להשתזף.
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י