צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

השקפותיה של שפחה.

עוד שפחה בים של דבורים, לפחות אני מספיק חכמה כדי לא להרוג את עצמי כשאני דוקרת את אויביי.
לפני 14 שנים. 7 במרץ 2010 בשעה 19:22

לפני כמה שבועות אבא התקשר "היי לך, איפה את?" חייכתי "בקניות, להירגע קצת" הוא צחק והניח לי לפלרטט עם החנויות בשמחה, קניתי לי שטות אחת, ואיזו שמלה.

לפני כשבוע, אבא שלי התקשר אליי "איפה את?" וכמובן שאין טעם להכחיש "אמממ בשופינג, נדבר מאוחר יותר" אבא כמובן סגר את הטלפון והניח לי לפלרטט עם החנויות בשקט, קונה לי עוד שטות כזאת ועוד מגף לא חיוני.

לפני כמה ימים אבא התקשר בשנית "שלום איפה הבת שלי?" צחקתי "את האמת בדיוק בשופינג עם חברות לקראת הסופש" ואבא כמובן פינה את הקו והניח לי לפלרטט עם החנויות בדממה. שוב, קניתי לי עוד שטות ועוד חצאית לא חיונית שכזו.

היום , אבא התקשר אליי "שלום! איפה הבת שלי היום?" אני מסתכלת על המדפים "בקניות...פשוט.." לא הצלחתי להכניס עוד מילה ואבא כבר התחיל בהרצאה

"תקשיבי לי , לפשוט את הרגל , להוציא אלפי דולרים על בגדים , מגפיים, כובעים, וכל מיני שרשראות ועגילים לא יגרום לך להרגיש יותר טוב, לא שיש לי על מה להתלונן! לפחות את לא מזריקה לעצמך סמים כן, אבל בחייאת יפה שלי, לרוקן את החשבון בנק, בתקווה שאולי זה יגרום לך להרגיש יותר טוב ממש לא הפתרון, דיברנו על זה, והסיבה היחידה שלא טוב לך כרגע זה כי את קצת אבודה, ולא נורא זה קורה, ואת תבואי לכאן והכול יהיה בסדר" ככה בין נשימה לנשימה " אבל אבא.." והוא ממשיך " לא לא לא אבא אל תעשי לי אבל אבא, בכל זאת יש לך התחייבויות ו..,.עבודה!"

אני נושמת " אבל אבא!" הוא עוצר אותי " אמרתי בלי אבא! תקשיבי לי עד הסוף, זה כמו אוכל מנחם, רק שברוך השם איתך זה או שאת הולכת להרוג את עצמך על איזה צוק, או שאת מתאמנת עד שיוצא לך השריר מהעור, או שאני מוצא אותך בשופינג כל השבועות האלו, זה לא בריא, זה לא מנחם וזה לא יעזור, עכשיו..אולי תחזרי הביתה ותצאי עם הכלב לטיול?"

אני מגלגלת עיניים ושמה את הגבינה והירקות בעגלה "אני בסופר אבא, עושה קניות, לכלב אין אוכל"

דממה על הקו ואחרי כמה שניות של שקט

"יצאתי טיפש אה?"
אני צוחקת באמצע הסופר, אפילו מתגלגלת
"לאאא סתם הוכחת לי עוד פעם שאין סיכוי שאני מאומצת"





Uranus - את קסם של ילדה :)
לפני 14 שנים
DEVIL EYEZ​(שולט){Atheana} - 1. אני יכול להבין את אבא שלך - לגמרי
2. תמיד רציתי בן זכר.
כי ידעתי איך אגדל אותו , מה אלמד אותו
ואיך הוא יהיה גדול - גבר
ויש לי בן כזה .

עכשיו אחרי שאני רואה שיש בחורות כמוך
פיטריות..
לא יהיה כל כך רע אם תהיה לי גם בת..

;)

* וקומפורט פוד זה אחלה
מותר לאכול - וזה כיף.

וקניות זה ממש נחמד.
אם קונים פעם פה ופעם שם

ולא נהפכים לשופוהוליקס.

;)
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י