אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ברוכים הבאים לסשן הראשון שלי

לפני 10 שנים. 5 באוקטובר 2013 בשעה 7:43

שמי דורון נשלט שבעיקרון יש לו ידע אך ללא ניסיון וגם עד שאני נפגש עם שולטת לוקח עניין של שנה. לאחר שחיפשתי באתר עוד שולטות ולמסור להן הודעה צדה עיניי בעוד פרופיל שלחתי לה הודעה עם אלו דברים אני מתחבר וכעבור מספר שעות נשלחה לי הודעה ממנה שמה הנסיכה ויק.

 

הנסיכה ויק שמחה שאני מתחבר למה שהיא אוהבת ורשמה בהודעתה שהיא תשמח לנייש אותי והיא נמצאת בסטודיו אלכסנדריה. לאחר שבועיים התכתבויות החלטתי שאני מגיע אליה ויהי מה. היופי מצא חן בעיניי גם התמונות שהיא הצטלמה.

 

ביום חמישי האחרון קבענו לשעה 22:00 בלילה לשעתיים. בדרך לשם יצאתי מוקדם בסביבות 20:00 בערב מירושלים והאמת כל הדרך ליבי האיץ מחששות איך היא נראית איך היא תתנהג היופי חשוב לי כמו גם הגובה למרות שזה לא משנה כי כשנמצאים על 4 אז אני נמוך גם ככה.

 

הגעתי בשעה 21:00 למפגש במקום השעה 22:00 כן הקדמתי בשעה כי רציתי קצת לחשוב עם עצמי ליד המקום.

צלצלתי לסטודיו ואמרתי שהגעתי למקום מוקדם ואני מחכה אז נאמר לי שהנסיכה ויק פנויה ויכולה לקבל אותי עכשיו. הסכמתי הכי הרבה או שאמשיך עוד קצת ואם לא אז אצא יותר מוקדם.

נכנסתי לסטודיו הנסיכה ויק פתחה לי את הדלת לרגע הייתי בשוק היא יותר יפה במציאות מאשר בתמונות היא אומנם הייתה בגובה שלי אך זה לא הפריע לי. איך שנכנסתי היא ידעה לומר לי שיש לי עיניים מהפנטות היא הובילה אותי לחדר הרומנטיקה החדר שהיא מתה עליו. נכנסנו היא ביקשה שאשב על המיטה ואומר לה מה הגבולות שלי למה אני מתחבר. דבר שבשגרה אצל שולטות אך היא הייתה רגועה ושלווה ולקחה את הזמן איתי. לאחר שהסברתי לה את גבולותיי נתתי לה את הדיסק שהכנתי עבורה מצגת שאני בטוח שהיא לא תשכח אותה.

הבהרנו שהסשן יהיה שעתיים עם אופציה להאריך בעוד חצי שעה. העברתי לה את הכסף. ואז אמרה לי אני יוצאת ואתה מתפשט ומחכה לי על 4 עד שאחזור ואז מתחיל הסשן. כן גבירתי עניתי אני מניח שזה כבר עשה לה את הערב.

יש לי כבוד והערכה למין הנשי.

הנסיכה ויק חזרה לחדר וביקשה ממני לעמוד אנו נתחיל מהאיפור שמה לי מייק אפ בפנים עברה למסקרה צלליות ואז עברה לאודם. שמה לי פאה וכל עניין האיפור היה מול המראה בזמן שאיפרה אותי שוחחנו איך הגעתי לזה שאני מתחבר לניוש אומנם היה לי קשה לדבר איתה על דברים אינטימיים אך לאט לאט דובבה אותי והתחלתי להיפתח אליה. לאחר שאיפרה ושמה לי פאה שאלה איך אני רוצה שהיא תקרא לי. אמרתי לה מה שבא לה. איך השם שלך ? שאלה. דורון גבירתי. אוקי נקרא לך דורית לא יודעת מה נקרא לך דורה. מכיר את דורה ? כן גבירתי דורה זו הבובה שהילדים מתחברים אליה. כן נכון. אך דורה זו ילדה טובה שבתוכה כלואה ילדה רעה היא בתולה שרוצה לגלות את עצמה.

זה בדיוק אני גבירתי. אני בתול שרוצה למצוא את עצמו אני אומנם ילד טוב אך בתוכי אני רוצה לגלות אותי לצאת החוצה.

 יהיה המשך חלק ב

venus in our blood​(שולטת) - דורה יקירתי,

הנאות רבות נוספות צפויות לנו :)
לפני 10 שנים
עבד לב הזהב​(נשלט) - תודה רבה גבירתי אני כ"כ מחכה ומשתוקק לזה
לפני 10 שנים
venus in our blood​(שולטת) - :)
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י